Ebben a kis versenyünkben Jungkook maga volt az aljasság. Az összes asztal törlést, kávé főzést, és a többi egyebet próbálta rám hárítani, amikor csak tudta, hogy ne szerezhessek számokat. Persze én se hagytam magam, felkaptam egy kávét és amikor Kook mellettem volt, nem leplezve szándékomat telibe öntöttem.
-Mi a franc?? - néz rám értetlenül, némi dühvel keverve.
-Nem mondom, hogy véletlen volt, mert szándékosan csináltam, szóval váljék egészségedre. Tudod jól mért kaptad. - paskolom meg a vállát, és már lépnék is tovább, ha nem tolna be az öltözőbe a falhoz szorítva, miközben mérgesen méreget. - Ha azt hiszed ezzel megijesztesz... csak szólok, hogy én élvezem a közelséged. Meg aztán beindítja a fantáziám a helyzet, a hely pedig ahol vagyunk méginkább. - utalok itt arra, hogy az öltözőbe vagyunk, kettesbe, szinte egymás képébe. Mintha csak most döbbent volna rá, hátrébb akart lépni, de én gyorsan nyakánál átkarolom. - Menekülünk?
-Átkell öltözzek. - morogja, majd ténylegesen elmegy a közelemből a cuccaihoz.
-Öltözz át előttem nyugodtan, engem nem zavarsz vele.
-Azt rögtön gondoltam.
-Hányat sikerült eddig szerezned?
-Hatot. Ma nincsenek túl sokan. Na és neked mennyi van? - kérdezi a pólója átvétele közben. Egyből nem is sikerül válaszolnom neki, ugyanis a teste látványa elveszi egy pöppet a figyelmemet. Éppen a mell izmaiba temetkezett a koncentrációm, mikor is felvett egy másik felsőt, így nem láthattam többet. Sajnos.
-Kettőt, mert nem nagyon akarództál a vendégek közelébe engedni. Mindig intéztél nekem valami mást.
-Senki se mondta, hogy nem csinálhatod ugyanezt te is.
-Lényegtelen, már mikor fogadtunk akkor tudtam, hogy te nyered. Én a meleg bárokban vagyok nagyon nyerő. - kacsintok rá, kicsit se szomorúan a veszteségem miatt.
-De, ha tudtad hogy veszteni, akkor minek akartál fogadni?
-Szar kedved volt, és imádsz versenyezni. Összekötöttem a kettőt és láss csodát, jobb kedved volt. Hajt téged a maximalista véred ami nem fogad el veszteséget.
-Úgy látszik túlságosan kiismertél.-mosolyodik, el közelebb lépve, de tartva a barátias távolságot.
-Na, és mit kérsz majd tőlem?
-Túl hamar feladtad. Még te is nyerhetsz, így nem mondom el.-csóválja meg a fejét és már menne ki, de visszahúzom egy csókra, majd kirohanok. Nem érdekel a reakciója, ami azt mutatná ki mennyire undorodik tőlem.
A pulthoz megyek ahova a rendeléseket teszik egy cetlivel, hogy melyik asztal vendégéhez tartozik. Felkapom az egyik sütit, és a hetes asztalhoz viszem ahol nagy meglepetésemre Taehyung van.
-Hát te? - teszem le elé az édességet, amit megköszönt.
-Ajánlottátok hogy vállaljak itt, mellettetek munkát. Gondoltam bejövök szétnézni.
-Eddig milyen?
-Barátságos, de mi is ez a hely pontosan? Kávézó? Sütiző?
-Pontosan én se tudom. - húzom kínos mosolyra az ajkaim. Fogalmam sincs milyen helyen dolgozok. - Ilyen mindenes talán. Lehet kapni itt néhány fajta kaját, italt és sütiket is, fagyival egyaránt. Döntsd el te mi ez.
-Jól látom az Kook? Egy lánnyal flörtöl?-mutat két asztallal arrébb. - Teljesen abba a hitbe voltam, hogy ízig vérig meleg.
-Az is. - mérem végig a szóban forgó személyünket.
-Hát akkor?
-Versenybe vagyunk ki gyűjti a legtöbb számot.
-Ki áll nyerésre?
-Természetesen ő. Figyelj Tae, van egy megérzésem mostanába ami azt mondja, hogy te tetszenél Kooknak. - váltok témát gyorsan. Muszáj megbeszélnem vele ezt, és csak most van lehetőség rá, mert máskor mindig jelen van a másik is.
-Ez hülyeség, sose mutatta hogy több lennék neki.
-Már pedig én látom rajta, sosincs olyan boldog, mint akkor mikor megjelensz. Egy csomó jel utal rá, plusz a megérzéseim általába jók. - ülök le a mellette levő székre, közelebb hajolva, hogy más ne hallhasson meg. - Én már bevallottam neki, hogy szeretem és tartom is magam ehhez, de ha ő téged akar és ez viszonzott felőled, akkor én nem akarok a boldogsága, vagy inkább boldogságotok elé állni. Ha most azt mondod nekem, hogy viszonzod felé az érzéseket, akkor most rögtön lepattanok róla és elfogadom. De akkor menjetek vallani egymásnak, ne érezzem feleslegesnek a próbálkozásaimat afelé, hogy beletörődjek.
-Lassíts Jimin. Én már őszintén elmondtam, hogy valaki más tetszik, és nem ő. - nem tűnik túl vidámnak válasz adáskor, de próbálom azt mutatni mintha nem vettem volna észre.
-Tényleg, ez már biztos? - megyek biztosra, amire egy bólintást kapok. Egy megkönnyebbült sóhajt hallatok, miközben elernyedek ebbe a roppant kényelmetlen székbe. - Remek. Még megnyúzhatom hátha belém szeret.
-Maradj csendbe, erre jön! - mondanám, hogy kérése számomra parancs, de ez amúgy is parancs volt, szóval mindegy.
-Szia Taehyung. - mosolyog rá kedvesen, de mikor rám néz már kevésbé volt az. - Az oké, hogy tuti én győzök, de azért kicsit mutathatnál több szándékot afelé, hogy te nyerhess. Ez így unalmas. Ennyi erővel futó versenybe veszek részt egy csiga ellen. A két helyzet teljesen ugyanaz lenne. - nyafog.
-Ne reagáld túl, csak bökd ki mit kérsz.
-Hogy mit kérek én? Hát ez nagyon egyszerű.. - vigyorodik el ami egy kis kétséget belém hoz.
Kicsit bizonytalan vagyok pár szónak a helyes írásába, mint pld az "akarództál". Rákerestem arra hogyan írják helyesen amit el is magyaráztak, de néha úgy megfogalmazzák, hogy a magyarázatot is megkéne magyarázniuk. Ha értitek. De amit tudtam kihoztam belőle.^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]
Hayran KurguJimin aki ráveszi barátját egy próba kapcsolatra, azt akinek már szintén van kiszemelte. 2023.06.22.