Egy apró kopogtatást hallanak így az ajtó felé néznek ahol Jungkook állt ajkait rágcsálva.
-Kai, nem mennél ki fent tartani a munkát ameddig beszélek vele?
-De, viszont siessetek mert nem tudhatjuk, hogy a főnök ma bejön-e és nem lenne jó, ha kirúgna titeket lazsálás miatt. - húzza el a száját. - Tessék, ezt rád bízom akkor. -nyomja kifelé menet a kezébe a kötszert.
-Muta a sebet. - nyújtsa felé a kezét az övéért és egy zsebkendőt után kezd kutatni.
-A táskád kicsi zsebébe van.
-Ohh, tényleg. - emeli magasba hogy megtalálta, majd a vízzel benedvesítette és rányomta a sérült területre. -Nem olyan vészes, de majd otthon lefertőtlenítjük biztos ami biztos.
-Sajnálom a kinti viselkedésem, nem akartam olyan lenni. Nem is tudom mi ütött belém, talán csak túl feszült volt ez a hét. - von vállat.
-Mindannyiunknak az volt. Be kell látnod, hogy nem tesz jót senkinek ez a feszültség köztetek. Tae borzasztóan érzi magát, bánja és szerintem ideje lenne kibékülnöd vele.
-Aha. Gondolom mennyire borzasztó érzés lehet neki, hogy minden este vele alszol és vigasztalod, én pedig egy hete csak munkába látlak vagy akkor amikor éppen kimerészkedsz tőle enni, akkor is csak róla beszélsz.
-Szarul érzi magát jó? Nem kéne neked se egyedül aludnod ha abba hagynád a duzzogásod!
-Nem is kell egyedül aludnom mostantól.
-Tehát beszélsz Taeval?
-Pár napra Kai-nál alszok.
-Mire fel? Eddig sose aludtál másnál. Muszáj elmenekülnöd ahelyett, hogy mindent megoldanánk? Érdekes eddig sose hisztiztél vagy akadtál ki, csak mostanába vagy ilyen.
-Nem menekülök, egy barátom meghívott magához és én elfogadtam. Amúgy is téged ez miért zavar? Legalább tudsz a te kedves Taehyungoddal kettesbe lenni. Úgy is ez minden vágyad.
-Óóó szóval ez a te problémád! Te nem is azért vagy sértődött, hogy szex után ott hagyott minket. Te féltékeny vagy!
-Nem Jungkook, csak felbosszantott és te is nyaggatsz.
-Mert túl bonyolítod a dolgokat! Élvezed, hogy az idegeinken táncolsz!
-Persze minden vágyam ezt csinálni, jól kiismertél gratulálok. -néz fejrázva a plafonra könnyeit visszatartva. Még a végén ebbe is belekötne, hogy állandóan csak sír. -Ezt meg majd megoldom magamnak, kösz. - kapja ki a cuccokat a kezéből a mosdóba vonulva, hogy bekösse magának a kezét.
-Sikerült beszélned vele? - támadja le egyből Tae mikor kilépett.
-Lehetetlen volt, mindenre felkapta a vizet. De ne törődj vele majd lenyugszik, pár napig haza se jön.
-Miért? Ennyire ki nem állhat engem jelenleg?
-Kai hívta meg magához ő meg belement. Ne agyalj rajta sokat, úgy is megoldódik minden. Hogy megy eddig a munka? - vált témát.
-Volt egy elégedetlen vendég, de azon kívűl egészen jól.
-Azokkal ne foglalkozz, az emberek imádnak panaszkodni. Mit szólnál hozzá, ha ebéd szünetbe elmennénk kajálni valahova..?!
-Mehetünk valami szendvicsezőbe?
-Uhum, na de irány dolgozni.
---------------------------
-Velünk jön egyáltalán vagy egyenesen megy hozzá?
-Napokra megy oda szerintem. Pár cuccáért csak haza jön.
-Ott van!
-És ahogy látom Kai kocsijába szállt be. Nagyszerű, többet nem is vártam. Duzzogjon csak. - indítsa be az autót. -Amúgy is randira szerettelek volna vinni.
-Lassan szervezni kéne egy hármas randit, végülis ez a lényege ennek a kapcsolatnak, hogy hárman legyünk.
-Minek? Ő Kai társaságát választotta! Majd ha nem különcködik beiktathatunk párat. De inkább ne is említsük meg Jimint, oké? Csak felhúz.
-Hát jó. Hova megyünk?
-Hogy lett ez lekezelve? Mintha egy óvodás csinálta volna.
-Persze sértegess.
-Ha tudom, hogy ez lesz megcsinálom mielőtt kimegyek.
-Egyáltalán ki se kellett volna menned. Csak veszekedtünk, mert jajj szegény Tae rosszul érzi magát és esténként vele kell aludnia vigasztalni. De azt nem veszik észre, hogy napok óta sírva alszok el! Engem érdekes módon nem vigasztal, én nem is számítok!
-Próbáltad már elmondani ezt neki?
-Neki semmit se lehet mondani Kai. Azt mondta, hogy szándékosan csinálom a vitát és én biztos élvezem, hogy feszültséget okozok. Ő csak azt nézi, hogy a kis szerelme szomorú. Én vagyok a sértett és azt várja, hogy én álljak Tae elé és beküljek ki vele. Ennek nem fordítva kéne lennie? Ha ellopok egy csokit akkor a boltos fog bocsánatot kérni? Nem!
-Jolvan én értelek, de azért jössz hozzám hogy picikét lenyugodj és ki tisztítsd a fejed. Ne gondolj rájuk, legyen a jővő gondja. - hangosítsa fel a rádiót és full hamisan énekli a zene szövegét.
-Köszönöm.. - motyogja, de a dal elnyomja halk hangját. Az út további része csak a néhai éneklésükből állt.
-Elfelejtettem egy fontos infót. - kapcsolja le a zenét, hogy érthető legyen amit mondani fog. -Sujin a barátnőm is nálam alszik.
-Basszus ezt nem tudtam. Nem akarok bezavarni nektek a jelenlétemmel.
-Nem fogsz zavarni nyugi.
-De valószínűleg azért hívtad mert vele akarsz lenni, én meg a semmiből képbe kerültem.
-Ne aggódj emiatt. Valószínűleg veled is akarok lenni mivel téged szintén meghívtalak.
-Sose mesélted, hogy lenne valakid.
-Mert tudom, hogy nem csíped Sujint ami érthető a meséléseid alapján. Igazi picsának hangzik, de velem nem olyan.
-Esküszöm jó szándékkal mondom el, de ugye tudod hogy az előző barátját megcsalta?!
-Nekem azt mondta, hogy őt csalták meg, de mindegy is. Ameddig nem találok rá okot vagy jelet addig bízok benne.
-Még ő is megváltozhatott jó irányba.
ESTÁS LEYENDO
Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]
FanficJimin aki ráveszi barátját egy próba kapcsolatra, azt akinek már szintén van kiszemelte. 2023.06.22.