DÜNYANIN EN GÜZEL KIZI 🖤💜

197 21 12
                                    

"Okumadan önce oy vermeyi unutmayınız hikayem hakkında yorumlarınızı bekliyorum
Siz defne ile ateşin gidişatını nasıl buluyorsunuz"

- her böyle tipli adamların başka ismi olurmuş peki senin ismin ne ateş yaman ?

- sen çok mu gördün "böyle tipli" adam dedi imayla kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu

- ben bir avukatım senin "GİBİLERDEN"çooook gördüm dedim göz kırpıp onun önünden geçtim.

Arkamdan geliyordu hissediyordum. Önüme gelen ilk masanın yanına gittim.Masada dört kişi oturuyordu hepsi dönüp bana baktı. Bir tane kadın bir adamın kucağındaydı. Genç bir adam ise benim gibi ayakta başlarında dikiliyordu. Çok yaşlı olmayan bir adam bana doğru bakıp göz kırptı.

- çok güzelsiniz hanımefendi dedi. Sonra genç adama dönüp tekrar konuşmaya başladı.

- Ateş beyler ne zamandan beri böyle kapalı kızları mekanına koyar. Onun zevki her yeri açık kadındır normalde deyip pis pis güldü ben ise yüzümü buruşturdum

- eee napalım biz de yatakta görürüz gece dahaaaa çooook uzunnnn dedi bütün harfleri uzatarak söylemesi midemi bulandırmıştı. Arkamdan ateşin belirdiğini yeni farkettim

- Mehmet bence benim yanımdaki kıza bunları demeden önce bir düşün he diyelim düşündün ve yineden bunları söyledin işte o zaman napalım dediğin gibi geceeee uzunnn ben sen ve yumruklarım güzel bir gece geçebiliriz. Dedi ateş

Mehmet zor yutkunmaya başladığını hissediyordum. Adam bildiğin yutkunamıyordu. Adamın ellerinin bile titrediğimiz şahit oldum. Buradaki herkes yüksek ihtimal ateşten korkuyordu. Korkulmayacak bir tip değildi bana da böyle baksa bende korkardım. Adam öldürecek gibi bakıyordu. Allahtan ayakta duran genç konuşmaya başladı da yüzü Mehmet denen adamdan çekip ona döndü.

- Hoşgeldin kardeşim dedi ateşin hala sinirli olduğunu anlayabiliyordum

- Hoşbulmadım kardeşim dedi ateş tekrardan dönüp adama öldürecek gibi bakmaya başladı.

Genç adamla ilk ellerini tokalaştırıp sonra sarıldılar. Bu adam kesinlikle ateşi yakından tanıyordu.

- gel ben seni başka tarafa götüreyim dedi genç adam ateşin gözleri Mehmet denen adamdan almıyordu.

- Mehmet bir daha bu mekana adımını atmayacak he eğer atarsa işte o zaman kafasına hiç acımadan sıkın dedi bağırarak ateş bildiğin herkese ateş püskürüyordu

Yüzümü ona bakmamak için çeviriyordum. Şu an onunla göz göze gelmek bile ürkütücü olabilirdi. Bizi bir asansöre bindirdi genç adam. Asansörden inince burasının bir bar olduğunu gördüm.

- oha aşağısı kumarhane,üstü bar bunun bir üstü de mi var ? Dedim hayretle genç adam bana dönüp konuştu.

- evet defne yukarısı da bizim kaldığımız yerler var odalar yani ateşte buraya geldiğinde oralarda kalır. Dedi adımı bildiği için kaşlarımı çattım o da anlamış olacak gibi açıklama gereği duydu.

- ismini biliyorum ateş bahsetti senden dedi bende sadece kafa salladım. Ateş benden yakın arkadaşına mı bahsetmişti ?

Ateş bir bar tezgahına oturduğunda bende yanına oturdum. Burada canlı müzik bile vardı aşırı güzel bir yerdi. Ateşe döndüğümde önündeki viskiyi kafaya dikti. Adam her yerde viskisini buluyordu. Ben ve genç adamın önüne de viski konuldu. Aklıma genç adamın ismini bilmediğim geldi.

AV&AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin