BİTİŞ

76 4 0
                                    

"Okumadan önce oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum."

- korkuyorum dedi deniz. Ne yani Baysal'dan mı korkmuştu bunların arasında ne olmuştu ?

                                         🌕

Cesur denizinin tansiyonunu ölçüyordu. Denizi koltuğa yatırmış başında bekliyorduk. Yavaş yavaş gözünü açtı. Bize baktı öncelikle bana gülümsedi. Sonra cesuru farketti. Gözlerinde duygu değişimi oldu ama sonra kendini toplardı.

- "iyi misin ?" Dedim.

- "iyiyim sadece arada oluyor böyle bana yeni değil" dedi.

- "fiziksel bir şey değil bu" dedi. Cesur hep şüpheliydi ve yine şüpheli davranıyordu.

- "yeter cesur ne istiyorsun benden diye ayağa kalktı."

- "ölmemi istiyorsun istiyorsun yeter ya her şeyi sorguluyorsun. Sorgulama yapma ya yapma zor değil emin ol dene. İnsanları sev. Ama sen ne anlarsın. Sen hayatın boyunca bir kere bile sevilmemişsin ki" dedi. Gözlerinden yaşlar akıyordu ve neden olduğunu anlamadım. İki elini yana açtı.

- "bırak beni rahat ya bırak beni rahat" dedi.

Koşarak evden uzaklaştı. Cesur ise şok olmuş bir şekilde durdu. Kapıya doğru baktı. Bana baktı benim gitmemi istiyordu. Bende denizin arkasından gittim. Deniz uzaktaydı ama ben onu görüyordum. Bir ara sokağa girdi bende girdim. Arkasına baktı saklandım. Rahatsız etmek istemedim. Sonra gördüğüm kişiyle şoka girdim. Bu kayaydı. Denizi öldüren kişiydi. Denizin bununla ne işi vardı ? Biraz daha yaklaştım. Duyduğum şeyle şoka girdim.

- "yapmam istemiyorum cesura bunu yapmak istemiyorum" dedi.

- "ne oldu deniz ?" Dedi kaya.

- "o çok cesur biri, iyi biri, deli gibi korkuyorum ondan, her an beni öldürebilir hele ki sana çalıştığımı bilse beni öldürür."dedi deniz. Deniz kayaya çalışıyordu. O bir ajandı.

- "sana hiç bir şey yapmaz. Çünkü ismin deniz. Unutma bunu." Dedi. Evet cesur korkutucudur.

- "çok yakışıklı çok" dedi deniz ağlayarak. Bir anda kaya denizin çenesinden tutup duvara yasladı. Kafasını duvara vurdu.

- "sakın deniz sakın kapılma ona seni de onunla öldürürüm sana da acımam" dedi. Kafasını bir kere daha duvara vurdu. Yandan vurduğu için kaşı kanamıştı.

- "öldürdüğün denizi neden öldürdüğünü şimdi anladım. Çünkü cesur herkesin için ölebilir deniz için öleceğini anladın. O yüzden öldürdün."

- "buraya hiç gelmemeliydin"dedi. Kaya ona doğru tükürürcesine konuştu.

- "cesur adamları öldürdü. Aklında bir iş var ona yanaş ve öğren zaten kapılmışsın belli iki lafından biri yakışıklı" dedi.

- "cesura yaklaşamam beni sınırlarına almaz" dedi deniz.

- "alır avantajın var ismin deniz yeter onun için. Bir dahaki buluşmada eğer öğrenmezsen kardeşini öldürürüm deniz."Dedi ve gitti kaya.

Deniz yere çömeldi. Ağlamaya başladı. O an anladım çaresizdi. Yanına gittim karşısına geçtim.

- "cesur yanlış at deniz" dedim. Kafasını kaldırdı hemen ayağa kalktı. Şüpheyle bana baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AV&AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin