YARA 🌪️

119 10 3
                                    

"Okumadan önce oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınız bekliyorum."

- çok tuhaf dedi cesur

Kafamı cesura çevirdim. Nota kaşları çatık bir şekilde bakıyordu. Ateş içerden seslendi.
Cesur bana baktı elimde ki notu hızla alıp kapıyı kapattı. Salona doğru yürüdü. Ben şok içerisinde arkasından yürüdüm.

- ne oldu dedi ateş

- yok bir şey adamlardan birinden bir şey istemiştim onu söyledi. Dedi cesur

Kafam hızla cesura döndü. Yalan söylemişti. Bende konuyu uzatmamak için sustum. Sonra bu meseleyi cesurla konuşacaktım. Cesur kaşları çatık bir şekilde barkına döndü.

- bunu kaya mı yaptı dedi eliyle dövmeyi gösterdi.

- evet abi tanıyorsun onu nasıl ? Dedi barkın şoka girmişti.

Cesur ayağıyla sandalyeye tekme attı.

Sonra tekrar koltuğa oturdu. Bende ateşin yanına oturdum. Hepimiz oturup barkına bakıyorduk.

- eğer kaçmasaydık kardeşime dedi devam edemedi barkın.

- sus dedi cesur yüksek sesle

Barkın kafasını eğdi. Gözleri dolmuştu.

- bir çocuğun daha hayalleri ölmeyecek izin vermeyeceğim. O adamı öldüreceğim.

- sana da mı kötü şeyler yaptı ? Dedi barkın

- aynı yerde yaralıyız aslanım bu yara asla geçmez dedi cesur gülümsedi.

- hadi yukarı çık biraz dinlen odanı biliyorsun. Ela benim yanımda uyuturum sen dinlen.

- sağol abi bu yaptığını ömrüm boyunca unutmam.

Cesur barkının omzuna elini koydu. Sonra barkın kalkıp merdivenlerden çıktı. Cesura baktığımda barkın gittikten sonra gözünü kan bürümüştü. Hemen telefonunu çıkardı. Birini aradı telefonu hoparlöre alıp bar tezgahına yürüdü.

- alo efendim abim dedi telefondaki kişi

- abini siksinler senin eşşek herif ben sana ne dedim kaya bir çocuğa daha dövme yaparsa seni öldürürüm demedim mi ?
Diye bağırdı.

- ne oluyor ya sorun ne ? Dedi telefondaki kişi sesi bir anda ciddileşti.

- sorun ne biliyor musun ? Sorun benim Cenk

- sen kaya dövmesi bir cocuk mu gördün ?

- evet lan evet bir çocuğun daha kız kardeşine zarar vermelerinden korktuğunu gördüm. Diye bağırdı.

- sakin ol bağırma cesur

- ne sakini lan ne sakini

Viski şişesini kafasına dikti.

- bir çocuğun daha geceleri uyuyamamasına katlanamam. Dedi cesur

- dur bir sus ne dedin sen ? Dedi Cenk denen adam.

- ne ne dedim dedi cesur

- uyuyamamasına dedin ? Dedi Cenk.

- cesur sakın bana hala uyuyamıyorum deme sakın bana uyuyamıyorum deme diye bağırdı Cenk telefondan.

AV&AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin