"Okumasan önce oy vermeyi unutmayın canlarım. Yorumlarınız bekliyorum"
- defne
Oğuz kollarıma düşmüştü. Oğuz kendini bana siper etmişti. Onunla beraber bende yere düştüm. Kafasını direk bacağıma koydum. Gözyaşlarım yanaklarımdan akmaya başladı. Ateş bağırdı.
- hemen arabayı hazırlayın
Ellerimi Oğuz'un yanaklarına koydum sanki konuşma yetimi kaybetmiş gibiydim. Oğuz'u böyle görünce aklıma Gökçe gelmişti o da böyle kollarımda ölmüştü. Bir sevdiğim kişiyi daha kaybetmeye gücüm yoktu.
- oğuz uyan tamam mı ? Ölme ölürsen kendimi bir daha affetmem dedim oğuz gözlerini açtı. Bana gülümseyerek baktı.
- sakın senin suçun değil defne dedi
- ölme dedim
- söz veremem ama dikkat et defne dikkat et dedi
- konuşma yorulma hastaneyi gideceğiz dedim
Oğuz'u arabaya bindirdiler. Ben binip kafasını tekrardan bacağıma koydum. Ateş arabayı sürüyordu.
- elimden geldiğince seni hep korudum dedi Oğuz kesik kesik ne dediği çok anlaşılmıyordu.
- sus sus konuşma yorma kendini geldik az kaldı dedim
Hastaneye gelince arabadan hemen inip sedyeyle bindirdiler. Arkamızdan bir sürü araba geldi. Sedye ile beraber ameliyathaneye doğru gittik. Oğuz elimi tuttu. Sedye durdu.
- seni seviyorum defne dedi gözünden bir damla yaş düştü. O an benimde gözümden bir yaş daha aktı.
Ellerimiz ayrıldı. Sedye ameliyathaneye girdi. Arkamı döndüm. Ateş ve bütün hepsi bana bakıyordu. Ateş yanıma geldi. Sarılmak istedi. Elini belime koydu.
- neden ateş ? Neden bütün sevdiklerim zarar görüyor ? Dedim
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Sadece ben değil Aylin de ağlıyordu. Mert ile hastane koltuğa oturmuşlardı.
- deme öyle dedi ateş
- ateş benim ölmem gerekirken neden sevdiklerim zarar görüyor ateş benim ölmem gerekiyor dedim
- yapma yapma birtanem yapma sevgilim dedi ateşin sesi titredi. Evet evet doğru duydum gözyaşlarıma sesi bile dayanmadı.
- ölmek istiyorum ateş dedim
- ölmek için daha çok erken dedi
- ben birinin daha benim yüzümden zarar görmesini istemiyorum
- özür dilerim dedi ateş
Kafamı kaldırıp gözyaşları içinde ona baktım. Kafamı iki yana salladım.
- hayır dedim
- ağlama ne olur parçalama kendini sen güçlü kadınsın sevgilim dedi
- herkes birer birer gidiyor sende mi gideceksin ateş ?
- ben senden gitmem sen beni kovmadıkça
- kovsam da gitme üzülürüm
- söz veriyorum defnem söz veriyorum sana bir daha bunu yaşamana izin vermeyeceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV&AVCI
Teen FictionHayat bir kuş gibidir o kuş özgürce dolaşırken bir avcı gelir ve o kuşa hayatını dar eder beni tanımaya başladın ben "AVCI" Nerden bilebilirdim ki her şeyi asıl şimdi öğreneceğimi yaşadığım evi annemi arkadadaşlarımı bilmediğim hiç görmediğim babam...