KARAKOL🗜️

67 7 10
                                    

"Okumadan önce oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum canlar"

Gördüklerimden sonra şok olmuştum. Ateşten beklemeyeceğim şeylerden biri beni bu hale sokmasıydı. Yavaşça arkamı döndüm. Beni görmeden mekandan çıktım. Sanki az önce hiç bir şey görmemişim gibi çıkmıştım. Kapıda cesur vardı daha gitmediği belliydi. Elinde içki poşetini arabanın arkasına attı. Sonra arka kapıyı kapatıp öne yönelecekken beni gördü. Kaşları direk çatıldı. Yavaş ve sarsak adımlarla yanına gittim. Tam yanına gelince gözlerim karardı. Kendimi bıraktım. Cesur beni sıkıca tuttu.

- iyi misin açelya ne oldu? Dedi endişeli bir ses tonuyla

- cesur beni buradan götür lütfen dedim. Ses tonum kendime ihanet eder gibiydi.

Gözlerim baktı. Evet şu an tam bir yıkık gibi gözüküyordum. Acı vardı gözlerimde. Herkesten sakladığım o acılar gün yüzüne çıkma zamanı değildi. Her şey için daha çok erken. O görüntü silinmiyordu aklımdan. O dudaklar bana aitti. Başkasının öpmesine nasıl izin verirdi?  Cesur bir şey söylemeden kolumdan tutup beni arabaya bindirdi. Sonra kendi binip sürdü. Nereye gittiğimiz bir önemi yoktu. Tek istediğim ateşten uzak bir yer olmasıydı. Uzun bir zaman sonra sahil de durduk. Konuşmadık. Cesur arabadan inip arabanın kaputuna yaslandı. Bende onunla inip onun gibi yaptım. Kafamı ona çevirip baktım sadece baktım. Baktığımda ateşi görüyordum. Elindeki poşetten bir tane bira çıkarıp uzattı. Göz göze geldik. Gülümsedi.Bende alıp içtim. Sessizce denizi izledik.

- iyi ol dedi sert bir sesle

- iyi mi ? Olmayalı uzun zaman oldu gözlerimi kapatıp kafamı kaldırdım.

Gözlerini bana çevirdi.

- Mutlu olmayı hakediyorsun dedi gözlerimi açıp ona baktım.

- sana o kadar şey dememe rağmen beni düşünüyorsun ? Hani umrunda değildim cesur yaman ? Dedim buruk bir gülümseme gönderdim ona.

- umrumda değilsin kararım kesin dedi kaşlarını kaldırıp konuşmuştu. Yalan söylüyordu. Buna emindim.

Güldüm. Cesur bütün sevdiklerine umrunda olmadıklarını söylediğine emindim. Bu çocuğu böyle kabul etmeliydim.

- bana sorgusuz süalsiz güveniyorsun ? Dedi

- güveniyorum senin laflarına inanıyorum ben bir avukatım kime güvenip kime güvenmeyeceğimi anlarım dedim

- biliyorum doğru kişi dedi gülerek

Birayı kafasına dikti.

- anlatmak ister misin ? Dedi

- ateşle Aslı'yı öpüşürken gördüm dedim

Kafası direk bana çevirdi. Cesurun kaşları şaşkınlıkla kalktı. Şaşırmıştı bende beklemiyordum o hiç beklemiyordu galiba. Kafasını salladı başka bir şey demedi.

- ikizimi bazen tanıyamıyorum dedi gözlerini sıkıca kapattı.

- öldürmek istiyorum şu an onu dedim

Güldü.

- git sık kafasına kurtulalım senin gibi güzel bir kadını nasıl aldatır ? dedi

- kolaydı. Güzel değilim ben cesur yaman Dedim kaşlarını kaldırdı. Beni süzdü.

- hayatımda tanıdığım en güzel kadınsın ama ilgi alanıma girmiyorsun dedi gülerek

AV&AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin