"Okumadan önce oy vermeyi unutmayın canlarım. Yorumlarınızı bekliyorum"
Cesur bana kaşları çatılmış bakıyordu. Daha doğrusu hepsi öyle bakıyordu. Ateş yanıma doğru geldi. Arkadan polislerde gelecekti ki Beril onları eliyle durdurdu.
- Ateş yaman asla kaçmaz dedi
Benden daha çok ateşi tanıması beni sinirlendiriyordu. Şu an burada olması bile saçmaydı. Ateş yaklaştı. Kolumu tuttu.
- umarım defne umarım bu işten sen çıkmazsın dedi
Yutkundum. O ise benim yutkunmuşu izledi. Cesur bir anda ateşin kolunu tuttu.
- sakın açelyadan şüphelenme seni bu kadar severken sakın dedi sert bir ses tonuyla
Ateş ile cesur Kısa bir am göz göçe geldiler. Ateş tekrar bana baktı. Kafasını iki yana salladı. Ben başım dik bir şekilde ona meydan okuyormuş gibi bakıyordum. Ateş kolunu çekti sonra cesurda kolunu ateşten çekti. Cesur tekrar konuştu.
- belki de aylindir dedi ayline dönüp göz kırptı.
- hayır ben bilmiyorum dedi Aylin dehşetle cesura baktı.
- Ateş sonra bulursun şimdi gitmemiz gerek sen götürmem gerek ateş yaman dedi
- gidelim bakalım savcım dedi bana baktı.
Geldi yanıma sarıldı. Kokumu uzun uzun kokladı. Bu adamı artık anlamıyordum seviyor mıydı sevmiyor muydu ben ateşi artık anlamıyordum.
Kapıdan çıktı arkasında azat ve mert de çıkmıştı. Evde ben cesur ışık barkın ela ve Aylin kalmıştık. Aylin direk cesura sataştı.
- benim ismimi söylemek ve kovdurmak he ne aptalca ama sen bu kadar aptal olamazsın dedi gülerek
- doğru senin kadar sikik beyinli değilim. Ben bir şey diyorsam planım vardır bunu öğrenmedin mi hala ? Dedi
Cesurun ağzından ilk defa küfür duymuştum. Aylin bana döndü.
- güzel oyunculuk dedi
- siktir git Aylin dedim
- niye öyle diyorsun eski dostum ?
- dost mu ? Dostluk nedir ki Aylin sen ne bilirsin dostluğun ne olduğunu şimdi siktir git bütün sinirimi senden çıkarmıyım dedim
Aylin alaycı bir gülüş atarak merdivenden çıktı. Barkın da elayı ile bahçeye çıktı. Işık ortada öyle kalınca mutfağa doğru yürüdü. Cesur ve ben kalmıştık. Ben arkamı dönüp bahçeye çıkacakken cesurun sesi ile durdum.
- neden bunu yaptın ? Dedi soğuk sesle ona doğru döndüm. Ellerimi iki yana açtım.
- evet acizlik dimi söyle içinde kalmasın dedim
- acizlik demeyecektim ama yanlış açelya onu dinlemeliydin.
- bende bu yoldan anlıyorum cesur o an içimde acı vardı böyle dinecekti dedim
- dindi mi peki ?
- daha çok kanadı neden bu kadar acıdı kalbim ? dedim alaylı gülümseyişim soldu. Gözlerimi hüzün kapladı.
- çünkü onu seviyorsun dedi gülümsedim bir al gülümseyip değildi ona küçümser bir gülüş gönderdim.
- sen ne anlarsın aşktan cesur gelip burada bana aşktan bahsediyorsun ? dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV&AVCI
TeenfikceHayat bir kuş gibidir o kuş özgürce dolaşırken bir avcı gelir ve o kuşa hayatını dar eder beni tanımaya başladın ben "AVCI" Nerden bilebilirdim ki her şeyi asıl şimdi öğreneceğimi yaşadığım evi annemi arkadadaşlarımı bilmediğim hiç görmediğim babam...