UZUN ZAMAN NOTU 📑

135 9 2
                                    

"Okumadan önce oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum"

İki el silah sesi duyuldu...

Bir anda kartalın bağırışlarını duydum. Hiç bir yerimde ağrı yoktu. Gözümü hızlıca açtım. Kartal iki kolundan vurulmuştu. Hepimiz aynı anda vuran kişiye baktık. Cesur abisini vurmuştu. Eliyle silahın ucunu siliyordu. Şoka girmiştim. Göz göze geldik. Sonra kafasını çevirip kartala baktı. Yine o Kahkahasını attı. Kartala yaklaştı. Kartal kafasını kaldırıp cesura bakınca şok oldu.

- cesur dedi kısık sesiyle

- bunu ikizim yapamazdı. Bari ben yapayım dedim nasıl iyi düşünmüş müyüm ?

Ayaklarının üstüne durdu kartal. Kollarından kanlar akıyordu. Acıdığı her halinden belliydi. Hepimiz susmuş bir şekilde onları izliyorduk. Ateş bile bu hamleyi beklemiyordu.

- sen bu yaptığında defneyi mi yoksa ikizini mi korudun ?

- ben kimseyi korumam yardım etmek lügatım da yok. Canım sıkıldı. Uzun zamandır silah antrenmanı yapmıyordum. Üstünde denemek istedim. Formumdan hiç azalmamışım değil mi ?

Cesurla Kartal birbirlerine öyle bir bakıyorlardı ki çakmak olmasına gerek yoktu birazdan buralar alev alacak gibiydi.

- amacın ne ? Sana soruyorum ama ben senin amacını gayet iyi anladım. Anlaması gerekenler anlamadı ne yazık ki. Dedi cesur

- yok bir amacım

- aptal mı sanıyorsun beni ?

- değişmişsin.

Cesur yine güldüğünü anladığım bir ses çıkardı.

- beni siz değiştirdiniz.

- benim tanıdığım kardeşim yok olmuş.

- beni siz yok ettiniz.

- benim tanıdığım cesur iyiydi merhametliydi insanları sever değer verirdi.

- onu siz öldürdünüz.

- sen kötü biri olmuşsun.

- beni siz kötü yaptınız. Hepiniz el birliği ile. Ama teşekkür ederim. Şu an çok mutluyum.

Cesur bedenini bizim tarafımıza çevirdi ta ki kartalın dediği son şeye kadar.

- senin suçun sen kendini mahvetmişsin.

Elleri yumruk oldu. Bağırmaya başladı. Sesi fazlasıyla korkunçtu. Bıraksalar burada herkesi öldürürdü.

- bunun için beni suçlayamazsın. Azat al sevgili abiciğimi hastaneye götür. Biraz daha durursa ölücek.

Kartalın koluna elini bastırdı. Kartal acıdığını belli eden bir ses çıkardı.

- kurşun tam burada yani kolunu kaybedebilirsin. Dedi

- bunu anca sen yapardın zaten dedi cesura İğrenirmiş gibi bakıyordu.

- Ateş yapmazdı senden daha merhametli olmuş o dedi kartal

- hayır hayır hayır yanlış biliyorsun ikizim sadece ailesine merhametli yoksa o da benim gibi.

Kartala biraz daha yaklaştı ve yüzünde alaylı bir gülümseme vardı.

AV&AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin