"Okumadan önce oy vermeyi unutmayınız. Yorumlarınızı bekliyorum"
Kadın durmuş bize bakıyordu. Bende ateşin kucağından kalkmadım. İnatla kadının yüzüne bakmaya çalıştım ama Kadın benim değil ateş ile göz teması kuruyordu bu beni sinirlendirmeye başlıyordu. Ateş beni bacağımdan tutup yavaşça yanına bıraktı. Şaşırmıştım. Ayağa kalkıp askıya döndü.
- Neden geldin aslı? Sesi serttti. Yine o çelikten duvarlarını örmüştü.
- seni özledim dedi aslı denen zamir şahıs her neyse işte o sinir olmuştum. Yavaş yavaş ateşin yanına yürüdü. Ellerini omuzlarına koyup yanağına öpücük kondurdu. Ben bununla daha çok köpürmüştüm.
- tanışalım ben defne dedim sertçe bana döndü. Küçümser bir bakış atıp tekrar ateşe dönüp konuşmaya başladı.
- bu kaç günlük ? Dedi ateşe doğru. Beni gündelik bir kız olarak hayatının hatasını yapmıştı ama işte farkında değildi. Ateş tam konuşacakken sözünü kestim.
- gel bana ben sana kaç günlük olduğumu göstereyim tatlım ne dersin ? Dedim alaycı bir şekilde gülümsüyordum. Kız bana dönmüş hala iğrenç bir şeye bakmıyormuş gibi bakıyordu. Bu benim sinirimi tavan yapıyordu.
Ateşe baktığımda ne kadar sinirli olduğumu anlamış olacak ki bu sefer lafa o dahil oldu.
- onunla düzgün konuş Aslı dedi kaşları çatılmış bir şekilde bakıyordu. Askıya evet askı kız aslı değil bundan sonra askıydı.
- evet benimle düzgün konuş yarın bir gün yatağında ölü olarak bulunmak istemezsin dedim
- beni tehtid mi ediyorsun dedi
- evet seni tehtid ediyorum. Seni öldürürüm dedim kaşlarımı kaldırarak o ise bana kaşları çatık bakıyordu.
- Ateş yeni tercihlerin katiller mi? Dedi
- ne diyorsun aslı buraya bunun için mi geldin ?
- diyorum ki ben benim gibi kızlarından hoşlandığını düşünürdüm. He bu arada ever tanışalım ben aslı ateşin eski sevgilisi aynı zamanda hala sağ koluyum. Ve bilgilendirme bende kolay adam öldürürüm. Dedi
- emin ol benim ki kadar kolay değildir dedim göz kırptım.
- neden geldin ? Deyip tekrardan sözü ateş aldı.
- seni özledim ateş olamaz mı ?
- biz sevgili miyiz aslı dedi ateş
- belki de yakında tekrardan dedi ellerini tekrar omuzlarına koymuştu.
- aslı dedi ellerini aslının ellerinin üzerine koyup kendinden uzaklaştırdı.
- ne oluyor ateş sen benim dokunuşlarımı severdin ?
Gözümü kapayıp derin derin nefesler almaya başlamıştım. Yüzsüzlük diz boyuydu.
- neden geldin diye bağırdı ateş
- sana belgeler getirdim işine yarar diye düşündüm ve bir kaç gün sende kalırım eğleniriz dedim ama sen dedi göz ucuyla bana baktı.
- yanına başka bir sürtük bulmuşsun. Dedi
- bana bak askı mısın aslı mısın neysen ne sürtük diyen ağzını dörde böler sokak köpeklerine mama yaparım zaten aç bırakıyorlar karınları doyar beni sinirlendirme ne kadar ruh hastası olabileceğimi tahmin edemezsin dedim üzerine yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV&AVCI
Teen FictionHayat bir kuş gibidir o kuş özgürce dolaşırken bir avcı gelir ve o kuşa hayatını dar eder beni tanımaya başladın ben "AVCI" Nerden bilebilirdim ki her şeyi asıl şimdi öğreneceğimi yaşadığım evi annemi arkadadaşlarımı bilmediğim hiç görmediğim babam...