" okumasan önce oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum."
- defne ben seni öldürecektim. Öldürdüm.
🌕
Kollarımda sevdiğim adam, ve söylediği söz. Kafasını bacağımdan kaldırmadı. Ve öylece uyumadan sabah oldu. O gece sevdiğim adamın beni öldüreceğini öğrendim. Ve bu çok ağırdı ben kaldırmazdım. Cesur salona indi. Karşıma oturdu kaşları çatılmıştı.
- uyumuş burada dedi
- sarhoştu.
- iyi misin ? İyi gözükmüyorsun açelya
- ağır şeyler yaşıyorum dedim
- Açelya çok kötü gözüküyorsun
- ben çok kötüyüm cesur dedim gözümden b damla yaş düştü.
- anlatmak ister misin ? Dedi
- sevdiğin kadının seni öldüreceğini bilseydin ne yapardın cesur ?
- ondan önce onu ben öldürürdüm.
- anladım teşekkür ederim dedim
- ateşi öldüreceksin değil mi ?
Gözlerine boş boş baktım. Eğer ateş bana namlunun ucunu gösterirse oracıkta onu acımadan vururdum. Eğer bana öyle bir şey yaparsa onu asla affetmezdim.
- anladım dedi
Ateş gözlerini hafiften açtı. Nerede yattığının farkına varınca hızla kafasını kaldırdı.
- sen ? Dedi bana benim burada olmam onun garibine gitmişti.
- ışığı görmeye geldim ben dedim
- ne oldu ki ışığa ? dedi cesura döndü baktı.
- hastaneye kalırdık. Işığın sırtında ki izlerden haberin olmadığını düşünüyorum ateş ? Dedi aslan
- izler mi ? Ne izlerinden bahsediyorsun cesur ? Dedi şaşırmıştı belliydi zaten bilmediği.
- ışığın sırtında izler var ateş dedi cesur. Ateşin kaşları çatıldı. Kalkacakken cesur kolundan tutup oturturdu.
- hayır üstüne gitmenin zamanı değil gidersen asla söylemez dedi cesur. Ateş gözlerini kapattı başını tuttu.
- benim niye bunlardan yeni haberim oluyor ? Dedi öfkeyle ateş
- çünkü kendi aşk hayatına bakıyorsun sevgili ikizim dedi cesur
- sinirlendirme beni cesur dedi. Cesur kafasını iki yana salladı.
- aşk insanda aptallık yaratır sende de yaratmış belli ki dedi gülerek.
Cesur bu söylemi üzerine ateşle göz göze geldik. Dünden beri kötüydü ama şu an daha çok yıkıldığını gördüm. Ateş yaman bensiz yıkılıyordu.
- neyse ne ? Ben üstümü değiştireceğim dedi yukarı doğru çıktı. Cesur biz göz göze geldik. Gözlerimi kapatıp başımı arkaya yasladım.
- onu çok özledim dedim
- o zaman kartala fırsat verme o senim bu evden gitmeni istiyor açelya sende ona istediğini verdin ? Eee nerede bu işin intikamı ? Dedi cesur. Kafamı kaldırıp ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV&AVCI
Dla nastolatkówHayat bir kuş gibidir o kuş özgürce dolaşırken bir avcı gelir ve o kuşa hayatını dar eder beni tanımaya başladın ben "AVCI" Nerden bilebilirdim ki her şeyi asıl şimdi öğreneceğimi yaşadığım evi annemi arkadadaşlarımı bilmediğim hiç görmediğim babam...