İki günde yb attım hiç benden beklenmeyen hareketler..
İyi okumalar,bol bol yorum yapınn 🤍😽
---
Karanlıkta olmak hatta karanlığa batmak ama bundan asla rahatsız olmayıp üstüne bunun hoşuna gitmesi, farklı duygulardı farklı hislerdi ve bende tam olarak bu hislere bu duydulara kapılmaya başlamıştım şuan içinde olduğum durumda bunu besbelli kanıtıydı.
Neredeyse bir saattir yoldaydık sabah evde olmam gerektiğini bile takmıyordum o yanımdayken, dışarıyı izlerken sıkılıp ona doğru döndüm tek elini direksiyona sarmış diğer elini camdan dışarı çıkarmış sigara içiyordu,kusursuz yan profilini izlerken yeterince dalmış olucam ki sesini duyduğumda hemen önüme döndüm.
'yedin bitirdin be gülüm' o kadarda bakmamıştım bir kere.
'ne yiyip bitirmesi be saçmalama'
'peki sen öyle diyorsan'
'hem sen beni nereye götürüyorsun sürpriz dedin yola çıktık kaç saattir yol gidiyoruz' evden çıktığımda zaten saat 3 e geliyordu.
'daha çok var sabret bebeğim' oflayıp elimi radyoya attım ve sevdiğim bir şarkıda durdum.
Wishin' I could see the machinations
'Keşke entrikaları görebilseydim.'Understand the toil of expectations 'Beklentilerin ne kadar zor olduğunu anlayın'
In your mind
'Aklında'Hold me like you never lost your patience
'Sabrını hiç kaybetmemiş gibi sarıl bana'Tell me that you love me more than hate me
'Beni nefret etmekten daha çok sevdiğini söyle'All the time
'Her zaman'And you're still mine
'Ve sen hala benimsin'Karan şarkının son nakaratını bana eşlik ederek söylemiş üstüne bir de Türkçesini söyleyerek beni şaşırtmıştı 've sen hâlâ benimsin,güzel şarkı' ona dönüp kafamı sallayarak onay verdim.
'evet öyle' dakikalar sonra uyuya kalmıştım,araba bir anda durduğunda gözlerimi zorlukla açtım ,ciddi olmazdı değil mi? Geldiğimiz yer bir yetimhaneydi kafamı tekrar Karan'a çevirip baktım ama o hâlâ yetimhaneye bakıyordu bende tekrar kafamı çevirip baktım,neden buraya gelmiştik ki.
'inelim mi' onun sesini duyduğumda kafamı salladım ve yavaşça arabadan indim oda aynı şekilde arabadan inip bagajı açtı ben hâlâ önümde ki koca binaya bakarken bana seslenmesi ile ona döndüm.
'Barış yardım eder misin?' bagaja doğru ilerleyip neye yardım ediceğime baktım bu adam halis miydi yoksa şaka mıydı amına koyayım,bagaj bir sürü hediye paketi ile doluydu ben hâlâ paketlere bakarken Karan yanıma gelip her iki elime de ikişer poşet takıp geri kalan 15 den fazla paketi kendi eline aldı.
'senin elini de dolu görsünler' araba anahtarına basıp bagaj kapısının kapanmasını sağladıktan sonra yürümeye başladı bende hemen onun arkasından gidiyordum, güvenliğin önüne geldiğimizde güvenlik hemen Karan'ın yanına koşarak geldi,elli atmış yaşlarında vardı.
'ooo Karan bey hoş geldiniz sefalar getirdiniz,çocuklar sizi çok özlemişti ne iyi ettinizde geldiniz'
'hoş bulduk İsmet hadi sen kapıyı açta biz girelim içeri'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN | GAY
Любовные романы'biride senin bu şekilde sikini okşasa sende sertleşirdin,kendini kandırma' bir anda kendini bana bastırması ile siki tam kalça arama deymişti,ahhh siktir o zaten sem sertti. 'sana bakmam bile sertleşmeme yetiyor zaten güzelim okşamana gerek yok'