Yazardan
'neyini anlamıyorsun istiyorum diyorum'
Barlas yakın arkadaşı ve aynı zamanda ortağı olan Cenk ile derin bir muhabbete girmişti, Barlas asla yapmaması gereken birşeyi yapıyordu ve yakın arkadaşı da onu bu yoldan uzaklaştırmaya çalışıyordu.'abicim neyini anlamıyorsun olmaz,olmazz' dedi Cenk bezmişlik ile ve devam etti 'sırf Karan'a inat olsun diye yapıyorsun,bilmiyorum sanki'
'senin bir bok bildiğin yok kardeşim,ben o çocuğu Karan'a inat olsun diye istemiyorum' Barlas, Barış ile geçirdiği sayılı dakikaları aklından çıkaramıyordu, kafasını omzuna yaslamasını, okşadığı yumuşak tutamları unutamıyordu, aklına olur olmadık yerde Barış geliyordu.
Tabi ki tek neden bu değildi evet Barış'ı beğeniyordu ama Barış'ın Karan ile beraber olması ona daha da haz veriyordu çünkü Barış Karan için çok değerliydi ve Barlas bunu sonuna kadar biliyordu.
'sen değil o çocuğu yanında tutmak, kılına bile dokunamazsın,Karan bizi kurşuna dizer delirdin mi sen?' Cenk Karan'ı iyi tanırdı ve oldukça da korkardı üstelik Barlas'ın istediği kolay birşey değildi, ciddi ciddi Barış'ı Karan'dan almak istiyordu, Cenk'e göre bu resmen ölüme bir adım atmaktı.
'ucunda ne olursa olsun, Karan'ın canını öyle bir yakıcam ki' dedi tükürürcesine,ondan ölümüne nefret ediyordu bu yüzden sevdiği bütün insanları ondan almak ve onu tek başına bırakmak istiyordu.
'hayal kuruyorsun, Karan'ın canını başka şekilde yak,ne bileyim parasının üzerine falan kon ama sevdiği kişiyi ondan alamazsın,bunu unutsan iyi edersin' Cenk arkadaşının onu asla dinlemiyor olmasına sinir oluyordu, Karan'ın Barış'a ne denli aşık olduğunu duymuştu,zaten duymayan kalmamıştı.
Barış güzel çocuktu bunu Cenk'de farkındaydı ama asla Barlas'ın Barış'ı beğendiğini düşünmüyordu,onun tek derdi Karan'ın canını yakmaktı,ama Cenk çok iyi biliyordu ki eğer Barış'ın kılına bile dokunsalar Karan onları doğduklarına pişman ederdi.
'ne korkak adam çıktın sende ama sen ister bana eşlik et ister etme ben o çocuğu yanıma alıcam, Karan'ı değil beni sevicek,benimle olmak istiycek, Karan'da yenilgiyi kabullenicek' dedi Barlas oturduğu koltuktan kalkarak.
Barlas akıl almak için değil de daha çok aklımda ki planı anlatmak için arkadaşını evine çağırmıştı, şimdi ise oturmuş tartışıyorlardı.
'ben yokum abi,beni dinle sende vazgeç bu sevdadan Karan bizi kazığa oturtur sen kafayı mı yedin?' Barlas arkadaşının söylediği şeyle derin bir nefes aldı sabahtan beri aynı şeyleri dinlemekten sıkılmıştı artık.
Barlas elinde ki şarap bardağı ile mutfağa ilerleyip bardağı tezgahın üzerine bırakıp yeni bir şişe çıkardı bu sırada Cenk'de yanına gelmişti.
'Cenk yeter kardeşim,ben kararımdan vazgeçmiyorum bunu bil sana yeter'
'napıcaksın anlat bari bileyim' dediğinde Barlas pis pis sırıttı bunu çok uzun zamandır düşünüyordu, bardağına yeni şarabını doldururken arkadaşına döndü.
'orası şimdilik bende kalsın,seninle hiç bir işim yok merak etme,sadece bana adamlarımızı hazırlat, Barış evden çıktığı andan itibaren takip etsinler,tek kaldığı zamanda alıp benim dağ evine götürsünler' Barlas doldurduğu bardaktan bir yudum alırken arkadaşına baktı, arkadaşı oldukça korkuyordu,ama Barlas kafasına koymuştu, Barış'ı Karan'dan soğutup tamamen kendine ait yapıcaktı.
Bu delilikti ama Barlas'ın da pek normal olduğu söylemezdi zaten.
'peki, birşey demiyorum artık ama lütfen dikkatli ol Karan'dan bahsediyoruz seni bir siker 3 ay oturamazsın'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN | GAY
Любовные романы'biride senin bu şekilde sikini okşasa sende sertleşirdin,kendini kandırma' bir anda kendini bana bastırması ile siki tam kalça arama deymişti,ahhh siktir o zaten sem sertti. 'sana bakmam bile sertleşmeme yetiyor zaten güzelim okşamana gerek yok'