SEVİŞME¹

21.2K 250 111
                                    

Bölüm cenazemiz olduğu için gecikti,kusura bakmayın.

İyi okumalar 🖤

İyi okumalar 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---

Beni kucağında odaya kadar taşımış bu süre içersinde de durmadan dudaklarımı öpmeye ve kalçamı avuçlamaya devam etmişti, kalçamı avucunun içine hapsetmiş ve sertçe sıkarken aynı zamanda kendine sürtüyordu.

Kafamı yana eğip onun için daha fazla yer açtım dilini yalıyor ve emiyordum iki saniye nefes almak için ayrılsam bile beni tekrar kendine çekiyordu.

Odasına geldiğimizde bir kaç adım atarak beni yatağının önüne getirdi, kucağından beni indirip sırt üstü yatağa bıraktı ve zaman kaybetmeden üzerimde yerini aldı,elimi hemen gömleğine atıp düğmeleri çözmeye başladım,o da aynı hızla tişörtümü üzerimden çıkarmaya çalışıyordu, kollarımı kaldırıp çıkarmasına izin verdim ve tekrar gömleğini çıkarmaya devam ettim.

Kalan bir kaç düğmeye dayanamadığım da Karan bunu anlamış gibi gömleği iki yandan tutup çekerek düğmelerin kopmasını sağladı,bu hali beni daha da azdırırken alt dudağımı dişlerimin arasına alıp ezdim.

Karan kopardığı gömleği hemen çıkarıp yere attı, baş parmağını alt dudağıma bastırdığında dudağım dişlerimden kurtuldu,kendisi eğilip alt dudağımı ağzının içine aldı ve ıslak bir şekilde öptü çekilirken de dişlerini alt dudağıma geçirip yavaşça çekerek bıraktı.

Dizlerinin üzerinde yükselip bana aşağıdan baktı, çıplak göğsüme gözleri çarptığında elimi tutup vücuduna yerleştirdi,ne istediğini anlayıp elimi vücudunda gezdirmeye başladım, göğsünün üzerine elimi koyup aşağı doğru ilerlettim, karın kaslarında oyalanarak aşağıya indim.

Gözlerinin içine bakarak elimi penisinin üzerine koyup daireler çizerek bir müddet okşadım, avucumun içine aldığımda sertliği arttı,ben dalmış bir şekilde onu okşarken bir anda hırlayıp iki elimi tutarak kafamın üzerinde birleştirdi.

Yüzüme eğilip dudaklarını açık bir şekilde yanağıma dayayıp derin nefesler aldı 'sikeyim seni' dedi derinden gelen sesi ile kafasını kaldırıp göz göze gelmemizi sağladı.

Bana bakışı bile beni yükseliyordu,azmış ve bana aç aç baktığında dudağımdan bir inleme kaçtı,beni bakışı ile inlemişti.

Bu onun son noktası olmuştu elini kolumdan çekerek hızla kemerine attı ve bir çırpıda çıkardı kollarımı tekrar başımın üzerine koyup iki bileğimi iyice kemerle sıkarak bağladı.

Kollarım yukarıda ağzım açık bir ona bakıyordum, elini yüzüme koyup iki yanağımı bir eli ile kavrayıp sıktı ve kafamı yana eğdi,tekrar yüzünü yanağıma yaslamıştı 'şöyle bakıyorsun ya' dedi dayanamayan bir sesle,iki bacağının arasında kalan bacaklarımdan birini kaldırıp erkekliğine bastırdım.

BENİMSİN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin