KAYIP

5K 211 93
                                    

Arkadaşlar bana ne oluyor ya ben bu kadar hızlı bölüm atmazdım :)))

Diğer bölümü okumadiysaniz okuyun.

İyi okumalar bebeklerim 💗

Bölümü bakugonundili 'ne ithaf ediyorum <33

---

Midem bulanıyordu,saatlerdir tek lokma yememiştim iplerde artık canımı yakmaya başlamıştı, bağırsam da birşey ifade etmediği için susmak zorunda kaldım.

İçeriden gelen sesleri duyduğumda kafamı hızla kaldırdım,birileri gelmişti.
Sesleri çok gelmiyordu ama tek tük duyabiliyordum.

'ne durumda' bu Barlas'ın sesiydi

Karşı taraf birşeyler söylüyordu ama tam anlıyamamıştım, sanırım kapıdan uzaklaşıyorlardı,bir umut yerimden tekrar kalkmaya çalıştım,sandalyeyi bir o yana bir bu yana salladığım da sandalye kayıp sağa doğru düştü.

Yüksek bir ses çıkarken bende çığlık atmıştım,elim yere düşmem ile sandalye ve parke arasına sıkışmıştı, canım çok acıyordu.

Hızla yukarıya çıkma sesi geldiğinde kapıya döndüm,anahtar sesinden sonra içeriye giren Barlas'tı..

Ben ona kızgın kızgın bakarken yanıma geldi ve sandalyeyi zorlada olsa kaldırdı,tabi bu sırada ne kadar canım yansa da bana dokunmasın diye çaba sarf etmiştim.

'Allah belanı versin nefret ediyorum senden' diye yüzüne doğru bağırdım,bu sırada bana tokat atan adamda içeriye girmişti.

Barlas hâlâ yüzüme baktığında neye baktığını anlamaya çalıştım, dudağıma bakıyordu daha doğrusu dudağımın kenarında ki kurumuş kana.

'buraya ne oldu güzelim' dedi yanıma çökerek,bana güzelim diyordu delirmeme ramak kalmıştı.

'bir daha bana güzelim dersen gebertirim seni' dedim ama o beni duymamış gibi yapıp bu sefer parmağını yarama doğru götürdü ve tekrar sordu.

'ne oldu buraya' sinirli bakışlarımı arkada ki hayvana çevirdim 'senin şu şerefsiz adamın yaptı' diyip tekrar Barlas'a döndüm, sinirlenmişti.

Biranda ayağa kalkıp adamına doğru döndü,lan lan diyerek gömleğine ellerini sarıp onu sarstı.

'ben demedim mi kılına zarar gelmiyecek diye,bide gidip vurdun mu?' adamı dut yemiş bülbül gibi susmuştu, Barlas sinirle elini kaldırdığında adam kafası dik bir şekilde gelicek olan darbeyi bekledi.

Barlas havaya kaldırdığı elini yumruk haline getirip diğer eli ile onu sert bir şekilde itti 'siktir git gözüm görmesin seni' dediğinde adam tamam efendim diyerek dışarıya çıktı.

Barlas tekrar bana döndüğünde kafamı başka tarafa çevirdim,az önce adamının oturduğu sandalyeyi çekip o da karşıma oturdu ve elini çeneme atıp yüzüne bakmamı istediğini belli etti.

Sinirle elinden kurtulmaya çalıştım ama vazgeçicek gibi olmadığı için yüzüne döndüm, parmağı ile kurumuş kanın üzerinden geçip okşadı.

'çok yaktı mı canını'

'sanane lan sanane bıraksana beni,senin benimle ne işin olabilir' hafifçe güldü ve önüme düşen bir saç tutamını kulağımın arkasına yerleştirdi.

'aaa ne demek o şimdi,seni sevdiğimi bilmiyor muydun?' yanağımı okşayarak elini çekti ve arkasına yaslandı.

Beni mi seviyordu, kesinlikle bu yüzden kaçırmadığına emindim, amcamın anlattığına göre Barlas zaten Karan'a ait olan herşeyi isterdi,bunlardan biri de ben oluyordum.

BENİMSİN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin