KIRMIZI ODA

10.3K 238 117
                                    

Bu bölümü yorumlarına çok güldüğüm @Muichironunwaifusu umarım doğru etiketlemişimdir, ithaf ediyorum 💗

Kontrol etmeden attım sorry

----

Karan boynumda ki elini ensemde ki saçlara atıp sıkıca kavradı, gözlerim gözlerindeydi,ikimizde fazlasıyla zevke gelmiştik ve onun bu sert tavırları beni daha da zevke getiriyordu, acı seviyordum.

Ne zamandan beri onun için yanıp tutuşuyordum bilmiyorum ama bildiğim birşey varsa canımın her saat Karan  çekiyor olmasıydı.

'Dişlerini kullan' ellerim arkada olduğu için zaten ellerimi kullanamıyordum, Karan ensemde ki saçlara biraz daha baskı uygulayıp kafamı kendi pensine doğru yaklaştırdı, kafamı ona yardım ederek iyice pantolonunun önüne yaklaştırdım.

Dişlerimi pantolonunun fermuarına getirip zorlanarakda olsa aşağıya doğru indirdim,elini saçlarımdan çekiyor sonra tekrar sıkıca kavrıyordu.

Kafamı kaldırıp gözlerinin içine bakarak açtığım fermuardan gözüken iç çamaşırının üzerine bir öpücük bıraktım, öpücüğüm tam penisinin üzerine denk gelmişti.

Derin bir nefes verip saçlarımı daha fazla çekerek beni penisinden uzaklaştırdı, gözleri hâlâ gözlerimdeydi, boşta olan elini boxerın dan içeriye sokarak büyük ve kalın aletini dışarıya çıkardı, aleti kazık gibi sertleşmişti ve karnına değiyordu.

Bu iştah açıcı manzaraya bakıp alt dudağımı ısırdım, penisine bakarak dudağımı yaladığım da Karan saçlarımı tuttuğu eli ile beni tekrar penisine doğru yaklaştırdı, diğer eliyle de kendi penisini tuttu, Karan aletini ilk önce sağ yanağıma sonra da sol yanağıma sürttü,hangi yanağıma sürterse kafamı oraya yasladım daha fazla hissetmek için.

En sonunda penisinin ucunu dudaklarımın üzerine biraz sürttü, ağzıma baskı uyguladığında ağzımı hemen açarak penisini kabul ettim, bacaklarını iyice açmış kendini yavaş yavaş ağzıma itmeye başlamıştı.

Ellerim arkadan bağlı,kafamda Karan'ın baskısıyla penisi ağzıma iyice almaya çalıştım,tek başıma yarısına kadar alabilmiştim, Karan bana yardımcı olarak kendini ritmik bir şekilde ağzıma itmeye devam etti.

'Aggm siktir çok iyi' kafasını arkaya atarak koltuğa iyice yaslandı ve kafamı daha hızlı bir şekilde penisine itmeye başladı, yarısından çoğunu almıştım şimdi, dilimi üzerinde sürtüyor yanağıma yaslayarak emiyordum, Karan kendini tutamayarak bir anda kafamı fazla bastırdığında penisi küçük dilime çarpmış ve boğazıma kadar inmişti.

Ben öğürürken Karan derin bir şekilde inlemişti,elini saçım dan çekip gözlerimin içine baktı ve sulu sulu olmuş gözlerimi gördüğünde yaslandığı yerden ayrılarak elini yanağıma koyarak okşadı, kafamı kaldırmış ona bakıyordum, gözlerinde gördüğüm tek şey arzuydu.

Ayağa bir anda kalktı ve koltuk altlarımdan tutup beni havaya kaldırdı, ellerim arkadan bağlı olduğu için böyle durmak biraz kolumu ağrıtsada çokta önemli bir durum değildi.

Beni iyice havaya kaldırdı,sanki küçük bir bebeği havaya kaldırmış kadar rahattı beni tutarken,beni omzuna doğru koyarak ellerini belime sardı ve beni ilerletmeye başladı.

Odasından çıktığımızda kırmızı odanın olduğu koridora doğru ilerlediğini farkettim iki elini de belime sarmıştı ve sıkı sıkı tutuyordu.

Odanın önüne geldiğimizde bir elini belimden çekerek cebine soktu ve anahtarı çıkarıp kapıyı açtı, anahtarı taktığı yerden çıkararak tekrar cebine attı ve benimle beraber içeriye girdi, kapıyı eli ile ittiğin de kapı kapanmıştı.

BENİMSİN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin