HERŞEY KARŞILIKLI

4.1K 209 65
                                    

Kontrol etmeden atıyorum bebekler

Şimdiden kusura bakmayın 😚

•••

Arabayı kendi evimin bahçesine park edip hızla indim ve kimseye görünmeden odama girdim, çıldırmak üzereydim Karan beni o kadar sinir ediyordu ki artık bana karşı iyi olduğu zamanlarda bile ona karşı içimde bir tereddüt oluşuyordu.

Kendimi kandırılmış gibi hissediyorumdum, bu elimde değildi,bana çok yoğun olacağını söylediği için sırf işleri uzamasın diye aramıyordum bile onu ama o benim iyi niyetimi suistimal etmekten başka bir bok yapmıyordu.

Yemeğe gideceğini söylese zaten anlayış ile karşıladım, sırf iş yapıcak diye de kimsenin ona bu derece yakın olmasına izin veremezdi, çalan telefonum ile elimi cebime atıp telefonu çıkardım Buğra arıyordu, onları da daha fazla merak ettirmemek için telefonu açtım.

'Barış iyi misin?' Sesi telaşlı geliyordu, sanırım oradan çıkarken gerçekten kötü gözüküyordum.

'İyiyim Buğra sorun yok' çok fazla sorun vardı ama kimseye bu durumu yansıtmak istemiyordum, Karan'a çok güzel yansıtacaktım zaten,bu yaptığı şeyler için bin pişman edicektim onu. Beni bu kadar değersiz,bu kadar kötü hissettirmenin bedeli ödemek zorundaydı.

Resmen kendimi tanıyamaz olmuştum onun yanında,o nasıl isterse öyle davranıyordum sırf aramız bozulmasın diye en yakın arkadaşımla bile fazla temasta bulunuyordum,o rahatsız olmasın diye kendimden defalarca kez taviz vermiştim ama demek ki böyle olmak işe yaramıyordu. O zaman Karan, eski eğlencesine düşkün istediği zaman istediğini yapan Barış ile uğraşmak zorundaydı. Ha uğraşmak istemezse de bu onun seçimi olurdu.

'Korkuttun bizi iyisin değil mi?' O görmese de kafamı olumlu anlamda salladım ama ses vermem gerektiği içinde 'iyiyim' diye mırıldandım.

'Yanına gelmemi ister misin?'

'Hayır hayır gelme' gelme ki bende istediğim gibi davranabileyim...

Karan'ı öyle deli edecektim ki gittiğine bile pişman olacaktı,hele onu öpen kadından sonra ses çıkarmaması. İşte onu yapmaması gerekiyordu,kendisi beni bu kadar kısıtlarken onun böyle davranmasına izin verecek değildim.

'Neyse Buğra kapatıyorum' Buğra kendime dikkat etmemi söyleyip telefonu kapattı.

Karan şuan yemekte olduğu için telefonuna bakmıyordu demek ki, o zaman bende akşam için ona bir sürpriz yapardım. Çok kızacağını bildiğim ama zerre umrumda olmayacak bir sürpriz..

Telefonumdan uzun zamandır girmediğim ınstagramımı açtım ve eski fotoğraflarım da göz gezdirdim.

BarissErdm

6 gönderi| 28.431 takipçi| 37 takip

431 takipçi| 37 takip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BENİMSİN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin