Arkadaşlar +18 bir sahne yok sadece minik bir kaç öpücük ama yinede isterseniz iftarda okuya bilirisiniz.
Kocaman öptüm 😽🤭🤍
---
Büyük bahçenin garajına ilerleyip kendi arabama atladım, Karan'ın yanına gitmek ve biran önce bu konuyu konuşmak istiyordum,ne konuşucağımı bile bilmiyordum aslında,adamın da işi buydu benim için bir daha yapma falan diyemezdim tabi ki ama uyuşturucu işi asla kafama yatmıyordu,belki kendi bile kullanıyor olabilirdi ve bu durum beni oldukça rahatsız ediyordu.
Arabamı çalıştırıp evin bahçesinin kapılarının önüne geldim,on saniye kadar sonra korumalar kapıyı açmıştı, bahçeden çıkıp Karan'ın evine doğru ilerledim, Karan'ın evine sadece bir kere gittiğimi ve gittiğim zamanda beni Sina'nın götürdüğünü hatırlayarak evin yolunu bilmediğim aklıma gelmişti.
Arabayı müsait olan bir köşeye çekip telefonumu cebimden çıkardım, hemen Karan ile olan konuşmalara girdim.
Barış=Karan evinin adresini yolla.
Karan=bebeğim ben Sina'yı göndericem uğraşma sen
Karan=hem daha saat erken değil mi akşam gelmiyor muydun sen?
Barış=Karan,konum
Karan=tamam atayım da, noluyor
Barış=birşey olduğu yok,konumu at
Karan=var sende birşeyler ama neyse
Karan= konum📍
Karan=bende yoldayım eve geçiyorum.
Karan=ne olduğunu söyleyecek misin artık?
Karan'ın attığı son mesajdan sonra cevap vermeyip konumu açtım, telefonu hemen direksiyonun yanında olan telefon tutacağına yerleştirip,konuma şöyle bir göz gezdirdim tahmini yarım saate evinde oluyordum.
Durdurduğum arabayı çalıştırıp yola koyuldum,arkama iyice yaslanıp gaza biraz daha bastım sanki bastıkça rahatlıyordum.
Yarım saatte geliceğim yolu 15 dakika da gelmiştim, Karan'ın evinin önüne geldiğimde korumalar ilk önce uzaktan şöyle bir baktılar sonradan yanıma iki koruma yanaştı ve canımı açmamı söylediler, canımı yavaşça aşağıya indirdim bu korumaları daha önce görmemiştim,onlarda beni tanımamıştı zaten.
'kimsiniz' dedi kocaman bir adam cüsseli ve oldukça kaba duruyordu bir tık tırsmış olabilirdim,evet.
'Karan'la konuşmaya geldim' Karan'a sadece Karan demem onu şaşırtmıştı kaşlarını çatıp yüzüme baktı, Karan bey falan dememi bekliyordu sanırım ama ben Karan'a bey falan demezdim.
'eee hadi aç kapıyı' ne kadar korkutucu dursa da benim değil onun korkması gerekiyordu bir kere,o yüzden omuzlarımı şişirip hava atar gibi baktım ama asla beklemediğim birşey oldu.
Adam kapımı açar açmaz beni kolumdan tutup dışarı çıkardı,evet asla böyle birşey beklemiyordum.
Beni arabama sert bir şekilde yasladığın da, ağzımdan acı bir inleme çıkmıştı ama adam hiç takmadan sert bir şekilde kolumu tutup sıktı.
'ne yaptığını sanıyorsun sen ya,bırak kolumu acıyor' adam üzerime iyice abanıp beni kendi ve araba arasına almıştı,ne oluyordu bu evde ya,benim kim olduğumu biliyor muydu bu adamlar!
'niye gevşek gevşek konuşuyorsun lan, Karan beyi nereden tanıyorsun' dedi yüzüme doğru bağırırken ve hâlâ kolumu sıkıyordu,kolum artık morarmışsa bile şaşırmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN | GAY
Lãng mạn'biride senin bu şekilde sikini okşasa sende sertleşirdin,kendini kandırma' bir anda kendini bana bastırması ile siki tam kalça arama deymişti,ahhh siktir o zaten sem sertti. 'sana bakmam bile sertleşmeme yetiyor zaten güzelim okşamana gerek yok'