BAR

4.3K 190 64
                                    

Hikaye ilerleyişi nasıl?

---

Yazardan;

'Abi Allah belamı versin ki konuştum Barış beyle' Sina yerinde duramazken tedirginlikle evin içinde dolanıyordu aynı zamanda Karan'la da konuşuyordu, daha doğrusu Karan, Barış o fotoğrafı paylaştıktan sonra kafayı yemiş ve Sina'yı arayıp dünyayı ona dar etmişti.

'Lan neden o zaman hâlâ silmedi?' Karan yüksek sesi ile bağırdığın da Sina bir kaç saniyeliğine telefonu kulağından ayırıp yüzünü buruşturdu, tekrar telefonu kulağına dayadıktan sonra ne diyeceğini düşündü.

'Abi.. yalvardım ama işte silmiyor, tekrar bakıp halletmeye çalışayım mı?' Karan zaten o kadar insanın o fotoğrafı görmesine katlanamazken şimdi Sina tekrar bakıcam diyince cinleri iyice tepesine çıkmıştı.

'Bakarsan iki gözünü de oynarım senin duydun mu lan beni?' Karan bağırdığın da Sina hemen kafasını olumlu anlamda salladı, Karan'da bilsin diye tamam abi demişti.

'Ulan bu çocuk benim evimde kalmıyor muydu,ne demeye evine gitti hadi gitti o fotoğraf ne lan öyle, arıyorum açmıyor!' Karan o öpme sesinin de, yemeğe gittiğininde Barış'ın haberinin olmadığını sanıyordu, Sina da tam bu yüzden diken üzerindeydi, şimdi abisine bu durumu nasıl açıklayacağını düşünüyordu.

'Abi..'

'Abini sikerim senin,bak ben kafayı yemek üzereyim bana adam akıllı herşeyi anlat,ne sikim dönüyor orada?' Karan artık sinirden deliye dönmek üzereydi, herkesten sakındığı, canından çok sevdiği sevgilisinin yer yerinin gözüktüğü fotoğraf sosyal medyada dolanıyordu. Hele gönderinin altına gelen yorumlar, hepsini kafasının bir tarafına yazmıştı.

'Abi şimdi şöyle ki..' Sina sesinin titremesine engel olamamıştı,bu Karan'ı daha da sinirlendiriyordu,o fotoğrafın biran önce silinmesi gerekiyordu,hemde atan kişi tarafından!

'Abi Barış duydu herşeyi' Sina'ın tek nefeste söylediği şeylerden sonra Karan öylece durdu,ne duymuş olabilirdi ki?
Hem ne duyarsa duysun bu onun o kadar açık fotoğrafı gönderi olarak atmasını desteklemezdi..

'Ne duydu ne sikim saçmalıyorsun?'

'Arina'nın seni öpme sesini duydu abi, bide seni aradı kaç kez açmadın, yemeğe gittiğini de söylememişsin zaten,duyunca sinirlendi,yatak odasında ki vazoları da yerle bir etti,sonra aldı araba anahtarını bastı gitti abi' Karan elini alnına götürüp ovdu, Arina çok yılışık bir kız olduğu için Barış'la onun yanında konuşmak istememişti,normal de Arina ile muhattap olmazdı ama Sina ile konuşurken Arina bir anda onu öpmüştü, o kadar ani olmuştu ki bu öpücük Karan ne yapacağını bile bilemedi,sadece Arina'ya onu içeride beklemesini söyleyip yanağın da ki ruj izini iğrenerek silmişti.

'Oğlum ben seninle konuşurken oldu o olaylar,bunlar sevgilimin kulağına nasıl gitmiş olabilir hele yemek,onu nereden öğrendi lan?' Sina derin bir nefes aldı,abisi bu sinirle geldiği zaman büyük ihtimalle onu doğduğuna pişman edecekti,hem yemeği hemde o öpme sesini Sina sayesinde duymuştu Barış.

'Abi orada biraz ben dahil olmuş olabilirim.. ama hemen şey etme abi yani benim suçum yok, çok sordu bende kimlerle yemeğe gittiğini soyeldim sadece sonra bide sen aradın Barış bey zorla hoparlöre aldırdı,yeminle benim suç-'

'Sinaaa,geberticem oğlum seni,bittin sen kaç kurtar kendini oraya geldiğim de ilk seni halledicem, geldiğin yere geri sokucam seni lan' Karan bağıra bağıra konuştuğunda Sina alt dudağını ısırıp içinden kendi selasını okumaya başladı.

BENİMSİN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin