CEZA

25.9K 375 62
                                    

Uzunn bir aradan sonra bölüm

İyi okumalarrr ☺️🤍

---

İki bileğim de yukarıdan demir bir çubuğa kelepçelenmişti, beni arsızca süzen gözlerde vücudum dan bir saniye bile ayrılıyordu,üzerime doğru gelen yapılı adam tam önümde durdu,tek elini yanağıma atıp biraz okşadı ve yavaş yavaş aşağıya doğru devam etti.

Parmak uçları meme ucuma gelince tek parmağını meme ucuma bastırdı, ağzımdan tiz bir inleme çıkmıştı ama Karan durmamış üstüne bir de meme ucumu iki parmağının arasına kıstırıp inlememi çoğalttı.

'ağhh acıdı' dedim ama hiç oralı olmadan elini yavaşça aşağıya doğru sürmeye devam etti, diğer elinde ise benim elime alıp merak ettiğim kırbaç vardı.

Eli kasık bölgeme geldiğinde elini aşağıya doğru götürüyor gibi yaptı ama penisime eli bile çarpmadan elini çekti bunun verdiği sızı bile bana fazlaydı,elini vücudumdan çekip yavaşça arkama doğru geçti, gözlerim onun üzerindeydi.

Tam arkama geçtiğinde kafamı arkaya doğru yasladım şimdi kafam onun omzuna geliyordu ve kalkmış olan aletini rahatlıkla hissediyordum,kendimi ona doğru ittiğimde kendini hemen bir adım geriye attı.

'rahat dur' sesi ne kadar sert de gelse, etkilendiği sesinden belliydi,kafamı arkaya doğru çevirip baktığım da bir eli ile elinde ki kırbaçı tutarken diğer eli ile de kırpaçın ucu ile oynuyordu,tekrar önüme doğru geldi.

'seni o adamla sarılırken gördüm' kafasını eğmiş düşünür gibi bir vaziyette duruyordu, kafasını yavaşça kaldırıp gözlerini gözlerim ile buluşturdu,siyah gözleri olabilecek gibi daha da kararmıştı 'senin saçını okşuyordu bide o puşt değil mi?' evet demeye korktuğum için susmayı tercih ettim ama o bunu kabul etmemiş olucak ki 'cevap ver' diye bir anda bağırdı.

'e-evet' ağzımdan çıkan kelimeden sonra karnıma doğru kırbaçla çokta yavaş olmayacak şekilde vurdu, ağzımdan acı bir inleme çıkmasına engel olamadım.

'ahh Karan' dudağının kenarı kıvrılınca adı ile inlememin hoşuna gittiğini anlamıştım..

'sana dokundu sana sarıldı ama sen hiç birşey demedin' onu da bir kız öpmüştü ama bundan hiç bahsetmiyordu, ellerim yorulmaya başlayınca biraz hareket ettirdim ve aynı anda kulağıma gelen demir sesleri de bir olmuştu.

Arkama doğru ilerleyip bu seferde kalçama kırbaç ile vurdu,öne doğru istemsizce savruldum,onun her vuruşunda demir sesi kulağıma geliyordu.

'ahh Karan y-yeter' vurduğu zaman acıyordu ama verdiği zevk bambaşkaydı bunu o da bildiği için durmadı ve bir kere daha kalçamın üzerine kırpaçı indirdi,tekrar öne doğru biraz savruldum.

'seni uyarmıştım ama değil mi?' bu sefer kalçamın üzerinde kırbaç yerine elini hissetmiştim, kalçamın bir lobunu eli ile kavrayıp sıktı,siktir bunun verdiği zevk daha fazlaydı,elinin kalçamda olduğunu bilmek bile boşalmama sebep olabilirdi.

Sıktığı lobu bırakıp hızlı bir şaplak attı ve omzuma minik bir öpücük bırakıp tekrar önüme doğru geldi,elinde ki kırbaçı kaldırıp penisime sürmeye başladı,alt dudağımı ısırarak inlememi gizlemeye çalıştım.

Ama çabam kırbaçı penisime de vurması ile son bulmuştu, ağzımdan acı dolu bir inleme firar etmişti.

'bir daha birinin sana dokunduğunu görücek miyim?' sesi hele bi tam tersini söyle dese de benim yapmam gerekeni onun da yapması gerekiyordu, evet aramızda ki ilişkinin daha adı konmamıştı ama sevgiliden farkımız yoktu sonuçta.

BENİMSİN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin