Kontrol etmeye üşendim, yanlış varsa şimdiden özür dilerim..
----
Gitmişti..
Uyandığımda Karan yanımda yoktu,gittiğini anladığımda onu arayarak neden bana veda etmediğini sormuştum, ağladığımı görmeye dayanamayacağını ve bunun kısa zamanlı bir ayrılık olduğundan bahsetmişti. Ne kadar kısa zamanlı desede bir ay benim için oldukça fazlaydı..
Onu üzmemek için telefonda konuşurken dikkat etmiştim,aklı burada kalırsa işlerine odaklanamayıp süreyi uzatması en son isteyeceğim şey bile değildi,tüm temennim biran önce işlerini bitirip tekrar yanımda olmasıydı.
Hem Karan'ın yokluğunda bazı işlerimi halletmek daha kolay olabilirdi,aklımı kurcalayan ve beni oldukça sinir eden Buğra,Sina meselesi.. Duyduğum şeyleri idrak etmek uzun zamanımı aldı,bir yanımda yıllardır yanımda olan arkadaşım diğer yanda onu sevgilisi vardı, şuan sevgili olup olmadıklarını bile bilmiyordum gerçi. Kendi ilişkim sebebi ile arkadaşlarımı aksatmıştım,üstelik Sina'ya deli gibi uyuz oluyordum, Buğra'nın bir sevgilisi olduğunu bilmiyor muydu?
Hadi Sina bilmiyordu Buğra'da mı hiç söylemiyordu, Deniz'den ayrıldıysa bile bu kadar kısa zamanda başka biri ile olma düşüncesi beni bu kadar sinir ederken, Deniz'in neler hissettiğini düşünmek bile beni yormuştu.
Ne olursa olsun, Buğra benim çocukluk arkadaşım olsa bile yaptığı şey yanlış ise dur demek benim görevimdi ve şuan tamda durması gerektiğine emindim, telefonumu cebimden çıkarıp Deniz ile olan konuşmalarımıza girdim.
Barış= Deniz selam
Barış= Nasılsın?
(13.08)Deniz= Selamm
Deniz= Ben iyiyim
Deniz= Sen nasılsın?
Barış= Sen iyiysen iyiyim
Barış=İyi miisin?
Deniz= Hahahah çok şekersin
Deniz=Ben gayet iyiyim
Deniz=Sende iyi oll
Barış= İyi olmana sevindim
Barış= Aslına bakarsan seni
özlediğim için yazdım.Barış= Buğra burada sen yoksun?
Deniz= Of evet bende çok gelmek
isterdim ama işlerim şu aralar çok yoğunDeniz=İnan kendime bile vakit
ayıramıyorum.Barış= Anladım zor olmalı.
Deniz= Öyle çalışırken uyuya
kalıyorum bazen.Barış= 🥺😞
Barış= Peki Buğra ile aranız nasıl?
Barış=İyi mi aranız?
Deniz= İyi tabi ki.
Deniz= Dediğim gibi işten dolayı
gelemedim yoksa beraber gelicektik.Barış= Ha planı beraber mi yaptınız yani?
Deniz= Aslına bakarsan hayır.
Deniz= Bir kaç haftadır yoğunum
Deniz= Buğra'da sizi özlediğini söyleyince bende beni bekleme
sen git dedim.Barış= Keşke demeseydin/
Deniz= Öyle yani.
Barış= Aranız iyi yanı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN | GAY
Roman d'amour'biride senin bu şekilde sikini okşasa sende sertleşirdin,kendini kandırma' bir anda kendini bana bastırması ile siki tam kalça arama deymişti,ahhh siktir o zaten sem sertti. 'sana bakmam bile sertleşmeme yetiyor zaten güzelim okşamana gerek yok'