Hâlâ o anların içindeydim bir dakika bile kafamdan çıkmıyordu. Karan'ın bana yaklaşması,dokunması bana fazla gelmişti bünyem bu kadar teması kaldırmıyordu.
O anlar sürekli gözümün önüne gelmesi bir dert birde birazdan yiyceğim fırça bir dertti, Buğra'yı zar zor ikna etmiştim gitmesi için ve bunun karşılığında benden bir açıklama bekliyordu ve haklıydı da.
Gece Karan beni koltuğun üzerine uzandırıp gitmişti saat 12 civarı başımda ki minik ağrı ile uyanmış aklıma gelen görüntüler ile ise utançtan kızarmıştım,bana gitmeden önce söyledikleri aklıma geldiği için üzerimi ve saçımı oda da ki aynada düzeltip dışarıya çıktım ve benim için ayarladığı arabayla evime geldim adamı bana karşı çok dikkatliydi Karan uyarmıştı sanırım.
Evime gelip direkt yattım eğer düşünürsem kafayı yiyceğimi biliyordum gerçi sabaha kadar ellerini vücudumda hissetmeye devam etmiştim resmen büyülüydü ve ben büyüye kapılıyordum,asla kapılmamam gereken bir büyüye...
Sabah kalktığımda uzun bir duş alarak kendime gelmeye çalıştım,ne kadar kendime gelebildiğimi bende bilmiyordum. Duştan çıkıp üzerimi giyindim ve evden çıktım,dün Karan'ın adamı ile eve geldiğim için arabam barın önünde kalmıştı,bagaja ilerleyip jaguar XF'yi almaya karar verdim sevdiğim arabalardan biriydi.
Buğra'dan kaldığı otelin konumunu isteyip yola koyuldum,oraya gidene kadar kafamda hangi yalanı söyliyceğimi düşünüyordum.
"Yakın arkadaşım ortam kötü insanlarla kaynadığı için beni korumak istedi" hayır bu olmazdı yemezlerdi.
"Beni kardeşi olarak görüyor, korumak için öyle davrandı" bu asla olmazdı Karan ondan bu şekilde bahsettiğimi duyarsa beni sikme ihtimali arşa çıkardı,kara kara düşünürken konuma varmıştım, beş yıldızlı geneli suit odalı olan güzel bir oteldi.
İçeri girip Buğra'yı arattım, içeri girme izni alarak içeriye girdim.
Kapıyı açan Deniz'e minik bir selam verip sarılmıştım kurtarmıştı beni,canım eniştem içeriye girdiğimde Buğra koltukta üzerinde hiç birşey olmadan uzanıyordu altında da siyah bir pijama vardı, yanına gidip kollarımı boynuna sardım, umarım çok kızmazdı.
O da bana karşılık vererek sarıldı,ondan ayrılıp koltukta yanında oturdum Deniz'de kapıyı kapatıp yanımıza gelip oturdu.
"Hoşgeldiniz Barış bey"
"Hoşbuldum Buğra beyciğim,ne güzel bir otel seçmişsiniz mis miss"
"Deniz beğendi" sanırım kusursuzdu bir insanın herşeyi onda onluk olur muydu be,ben bir plan yapınca ya mahvoluyordu yada iptal oluyordu.
"Zevkini beğendim" bana küçük bir teşekkür ederek ayağa kalktı ve aşağıdan bizim için yiyip içecek birşeyler istedi geri gelip Buğra'nın hemen yanına oturdu, koltuk L koltuk olduğu için bende onlara çarpraz ama yakın bir şekilde oturuyordum.
"Eee anlat bakalım,kimdi o adam"
"Deniz sen neler söyledin aşağıdan" Deniz masum bir şekilde bana cevap vericekken Buğra onu bölüp bana sinirle bakmıştı.
"Konuyu değiştirme,kimdi o adam dedim"
"Kimse değildi"
"Ne demek kimse değildi Barış,biz yıllardır arkadaşız o kim oluyor ki sana sarılmama dâhi karışıyo" susup kaldım ne diye bilirdim ki.
O benim sevgilim, hiç birşeyim değil ama sürekli beni kıskanıyor, dün eline boşaldım ama sevgili değiliz, ne demeliydim cidden bilmiyordum sahi Karan benim neyimdi bu soruyu kendime bile sormamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN | GAY
Romance'biride senin bu şekilde sikini okşasa sende sertleşirdin,kendini kandırma' bir anda kendini bana bastırması ile siki tam kalça arama deymişti,ahhh siktir o zaten sem sertti. 'sana bakmam bile sertleşmeme yetiyor zaten güzelim okşamana gerek yok'