16 Ocak 2017
Bugün birlikte Lunaparka gittik. Onun yanındayken hem küçük bir çocuk gibi, hem de olgun bir adam gibi hissedebiliyorum. Sanırım beni çok iyi yönlendiriyor. Nerede ne yapmam gerektiğini bilmediğim zamanlarda bunu fark ederek hemen bana yol gösteriyor.
Şimdi konumuza dönecek olursak; hız treninde ben çığlık atıyorum diye benimle birlikte çığlık attı. Neden öyle yaptığını sorduğumda ise benim çok eğlendiğimi düşündüğünü ve kendisi de çığlık atarsa birlikte eğlenebileceğimizi söyledi. (Eridim buna.)
Korku tüneline girdiğimizde korkmamama rağmen bana sarıldı ve o an sadece bana sarılmak istediğini, nerede olduğunun umurunda olmadığını söyledi. Dönme dolaba bindiğimizde midemiz o kadar çok bulandı ki yarım saat boyunca bir yerde oturmak zorunda kaldık. Korkunç bir andı ama sonrasında otururken sohbet ettik ve bu korkunç an çok güzel bir ana dönüştü.
Sonrasında kendimize geldiğimizde ilk yaptığı şey elimden tutup benim için güzel bir oyuncak kazanacağını söylemek oldu. Genelde sözünde duran biridir ve yine öyle oldu. Benim için çok tatlı bir oyuncak ayı kazandı. Daha sonra çarpışan arabaya bindik ve benim olduğum arabaya canımı yakacağını düşünerek sert çarpamadığı için sinir krizi geçirip hırsını başkalarından aldı.
Tüm gün o kadar eğlendim ki yorgun olduğumu yeni fark ediyorum. Şimdi sana bugünden bir fotoğraf bırakacağım (yapıştıracağım) ve sevgilimin benim için kazandığı oyuncak ayıya sarılıp uyuyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary | Larry
FanfictionGittiğim oyun salonunda tuvalette biriyle yan yana duruyorduk ve o sürekli kıvranıp durduğu için çişini üstüme sıçrattı.