12.

53 16 1
                                    

28 Eylül 2019

Bugün bir çılgınlık yaptık. Louis ve ben evlendik. Louis'nin tek tatil günüydü ve arkadaşlarımızla oturuyorduk. Bir anda ne olduğunu anlamadan konu evlenmeye geldi. Birilerinin birbirini çok sevdiğini ama evlenmek için yapılması gereken uzun hazırlık sürecini anlattılar.  Louis bu sırada biraz gaza geldi. "Şu an bile evlenirim Harry ile" deyince arkadaşlarımızın gazıyla kendimizi yemin ederken bulduk.

Ailelerimiz yoktu yanımızda, yalvar yakar bizi evlendirmelerini istedik. Yarın herkesi toplayıp açıklayacağız yediğimiz boku. Annemin vereceği tepkiden çok korkuyorum. Normalde olsa asla ona danışmadan bir karar almam ama konu Louis olunca kimseye bir şey sorma ihtiyacı hissetmiyorum. Louis'nin annesinin ne tepki vereceğini daha çok merak ediyorum.

Louis artık evli olduğumuz için ayrı evlerde kalmamamız gerektiğini söyleyip bir saat kapıda oyaladı beni. Bir tek eline megafon alıp bağırmadığı kaldı.

Annemden ciddi anlamda tırsıyorum. Nasıl bir tepkiyle karşılaşacağız, onların tepkisine nasıl bir tepki vereceğiz? Louis'yi bütün gün tembihledim alttan alması konusunda. Hata yapan kişilerin biz olduğumuzu bu yüzden alttan alması gereken de biz olduğumuzu söylediğimde on dakika boyunca konuşmadı benimle. 

Yarın kıyamet kopacak büyük ihtimalle. Uyku tutmadı korkudan. Bir şeyler belli ederim diye odamdan bile çıkamadım. Eğer yanlış yaptıysak bu yanlışı Louis ile yapmış olmak bile güzel geliyor. Kesinlikle iflah olmayız biz.

Diary | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin