32.

49 13 2
                                    

12 Mayıs 2023

Lowell'ı doğduğu günden bu yana ilk defa bu kadar mutlu görmüş olabilirim.

Bugün Louis ile eski evimizde buluştuk. O eve girmek çok tuhaf hissettirdi. Her yer bıraktığım gibiydi. Ev hızlıca temizlenmeye çalışılmış gibi görünüyordu. Fotoğraflarımız hala bıraktığım yerde duruyordu. Tek fark önceden içinde magnet, biblo gibi süs eşyaları bulunan dolabın boş olan alt kısmı alkol şişeleriyle doluydu. Louis oraya baktığımı gördüğünde onları kaldırmayı unuttuğunu söyledi mahçup bir ifadeyle. Evi Lowell için hazırladığı belli oluyordu.

Lowell ise hiç yabancılık hissetmeden evin içinde gezinmeye başladı. Louis ve benim fotoğrafımı göstererek 'baba' diye bağırdığında Louis'nin gözleri doldu. Onu bundan mahrum bıraktığım için pişman oldum. Neyse ki çabuk toparlayıp hemen bebeğimizle ilgilenmeye başladı.

Onun için sağlıklı olduğunu düşündüğü yiyecek şeyler almıştı. Bir şeyi vermeye her niyetlendiğinde benden izin istiyordu. Normalde olsa siktir etmemi, karşımdakinin çocuk olduğunu ve bunların hepsini yiyebileceğini söylerdi.

Güzel anlaştıkları bir gerçek. Lowell onu sevdi. Louis zaten gözlerindeki saf bir sevgiyle bakıyordu ona. Hiç müdahale etmemeye çalıştım ki birbirlerine alışabilsinler. Doğru yaptığımı onlar gülüşürken anladım. Ve tekrar pişman oldum, çünkü onların elinden bunu bir buçuk yıl boyunca çaldım. Kalp kırıklığım onları birbirinden ayırarak birer yabancı olmalarına neden oldu.

Diary | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin