18.

54 13 3
                                    

20 Ocak 2021

Şu an yabancısı olduğum bir şehre gidiyorum. Daha önce hiç görmediğim bir yere maceraya atıldım.

Bebeğimiz olacağını Louis'ye söylemek için hazırlık yaparken kapı çaldı. Bir mektup geldi. Açıp okumak kendi tercihim olsa da okumamayı yeğlerdim sanırım. Aslında o zaman da kandırılmaya devam edecektim.

Mektupta Louis'nin bebeği olacağı yazıyordu. Başka birinden bebeği olacağı yazıyordu. Gracia adında bir kadından gelmiş mektup. Louis ile uzun zamandır devam eden ilişkilerinin bir meyvesi olduğunu söylüyordu. Tek yapabildiğim şey ağlayarak eşyalarımı toplayıp kimseye haber vermeden oradan ayrılmak oldu.

Ben, Louis uzun süre çalışıyor, çok yoruluyor diye düşünürken aslında "bir kadın mı vardı hayatında" sorusu beynimi işgal altına aldı. Hissettiğim en büyük şey hayal kırıklığı. Herkesin beni üzebileceğine ihtimal veriyordum ama Louis'nin asla üzeceğini düşünmüyordum.

Hayatımın aşkının, eşimin, diğer yarımın beni böyle kandırmış olmasını nasıl atlatacağım konusunda hiçbir fikrim yok. Herkesi ve her şeyi kaybetmeyi göze alabilirdim ama Louis'yi asla. Şimdi şu halime bak, Louis'den vazgeçmek için gidiyorum. Bir daha asla dönmeyeceğim belki de. Sadece gideceğimi belirten kısa bir yazı bıraktım.

Birkaç gün içinde yeni bir hat alıp annem ve Gemma'ya iyi olduğumu haber vereceğim. Louis'ye nerede olduğumu söylememeleri için onlara da şimdilik söylemeyi düşünmüyorum. Artık sadece iki kişi için yaşayacağım bu hayatı. Bebeğim ve kendim dışında kimseyi umursamayacağım.

Diary | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin