23.

47 13 1
                                    

12 Nisan 2022

Bugün mutluluk göz yaşlarım aktı uzun zaman sonra. Lowell ilk defa net bir şekilde 'baba' dedi. Daha önce sadece anlamsız sesler çıkararak buna çok yaklaşmıştı ama bugün net olarak duydum. Elbette bunu birkaç defa tekrarladığı sırada videoya çektim. Belki de ona bu video işi çok aptalca gelecek ama ben ilerde oğlumu özlediğimde açıp bu hallerine bakarak anılarımı tekrarlayacağım.

Bunu okuduğumda büyük ihtimalle göz devireceğim ama Louis'nin de buna şahit olmasını çok isterdim. Her ne olursa olsun o da babaydı ve bazı şeyleri görmek, duymak, bilmek onun da hakkıydı. Kabul etmese de o da benim kadar hassas ve büyük ihtimalle ben ağlarken benle dalga geçip yalnız kaldığı ilk anda o da ağlayacaktı.

Bazen kendimi kötü hissediyorum. Onu çocuğundan ayrı tutuyor olmak suçlu hissettiriyor. Bir yandan da diğer çocuğuyla arasının nasıl olduğunu merak ediyorum. Louis güzel baba olacak biri. Eminim güzel bir ilişkileri vardır.

Ben elimden geldiğince ebeveynlerden birinin eksik olduğunu hissettirmemeye çalışacağıma söz verdim ilk andan bu yana. Louis'yi çok seviyordum, aşıktım ama Lowell çok farklı. Bu farklı duygular aşktan, sevgiden çok daha üstün bir şey. Kalbim eriyor resmen.

Miniğim huysuzlanmaya başladı gidip baksam iyi olacak.

Diary | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin