14.

40 13 0
                                    

15 Şubat 2020

Güzel başlayan bir akşam ancak bu kadar kötü bitebilirdi. Şu an pencere kenarında oturuyorum ve Louis'yi bekliyorum. Saat çoktan gece yarısını geçti bile.

Bu akşam bir partiye davetliydik. Uzun zamandır böyle bir aktivite yapmadığımız için çok özenerek hazırlanıp gittik. Parti o kadar güzel bir mekandaydı ki, resmen hayran kaldım. Bir süre ortama alışmaya çalıştık. Sonrasında Louis içki almaya gideceğini söyleyerek yanımdan ayrıldı. Onu beklerken mekanı inceledim. Çok güzel tablolar vardı. Geri dönmesi biraz uzun sürünce ona bakmak için gittiğimde bir kadınla sohbet ettiğini gördüm.

Parti Louis'nin arkadaşı tarafından verildiği için kadının da tanıdığı biri olduğunu düşünerek yanına gittiğimde kadının ben yanında olmama rağmen Louis'ye asılmaya devam etmesi beni resmen çıldırttı. Asıl daha çok çıldırtan şey ise Louis'nin buna tepki göstermemesiydi. Hala aklıma geldikçe kriz geçiyorum.

Oradan çıkana kadar tepki göstermemeye dikkat etsem de eve döndüğümüzde ciddi bir tartışma yaşadık. İkimizde birbirimize karşı ağır sözler söyledik. Sonuç olarak Louis iki saat önce evden çıkıp gitti ve hala geri dönmedi.

Fazla üstüne gittiğimi biraz önce düşünürken fark ettim. Ben ona göre çok daha ağır konuştum. O ise söylediğim şeyler yüzünden olay daha fazla büyümesin diye çekip gitti. Ben bir şeylerin üstünü kapatıp geri plana atmaktansa o an konuşulup, tartışılıp bitirilmesi taraftarıyım. Louis'nin gitmesiyle bazı şeyleri halının altına süpürmüş olduk.

Yazmaya biraz ara vermiştim şimdi tekrar elime aldım kalemi. Louis'nin evden çıkmasının üzerinden beş saat geçti. Sanırım gelmeyecek. Çağrılarıma da geri dönmüyor. Başına bir şey gelmemiş olmasını dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden. Anlaşılan bugün pencere kenarında sabahlayacağım bir gün olacak.

Güncelleme: Sabah kafeye gittiğimde oradaydı. Konuşup birbirimizden özür dileyerek hallettik.

Diary | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin