10 Mayıs 2023
Akşam üzeri telefonum çaldı. Arayan Louis idi. Lowell ile zaman geçirmek istediğini, uygun olduğumuz bir zamanda onu gelip alabileceğini söyledi. Lowell bensiz durur mu yanında bilmiyorum? Sanırım onları yalnız bırakmaya henüz hazır değilim. Ne yapacağım konusunda bir fikre sahip değilim.
Annem her zamanki gibi Louis'nin tarafında. Bebeğiyle zaman geçirmek onun da hakkı deyip duruyor. Sanki ben bunu bilmiyorum. Eğer onları bir araya getirmeyecek olsam neden söyleyeyim ki ona bebeğimiz olduğunu?
Ona net bir şey söylemedim. Her zaman yanımda olan minik bebeğimin yanımdan kısa sürede olsa uzaklaşacak olmasından huzursuzum. Yine de Louis'yi uzak tutmaya çalışmayacağım. Ben yanlarında olduğum sürece içim daha rahat görüşmelerine izin veririm.
İzin vermem çok tuhaf değil mi? Aslında adamın hakkı olan bir şeye izin verdiğimi düşünüyorum. Ben izin vermesem bile görme hakkına sahip. Sabah ilk iş onu arayıp Lowell ile görüşebileceklerini söyleyeceğim.
Birkaç gün önce Jay ile karşılaştık. Sanki hiçbir şey olmamış gibi sarıldı bana. Kendimi o kadar mahçup hissettim ki, kelimelere dökemem. Kadının yüzüne bile bakamadım. Bir gün oturup hasret gidermek istediğini söylese de bunu yapamayacağımı ikimizde biliyoruz. Oğluna bu kadar kötü günler yaşatmışken hiçbir şey olmamış gibi onunla oturup sohbet edemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary | Larry
FanfictionGittiğim oyun salonunda tuvalette biriyle yan yana duruyorduk ve o sürekli kıvranıp durduğu için çişini üstüme sıçrattı.