14 Haziran 2023
Hayat tuhaf ilerliyor. Bazı sürprizler hayatımızı berbat bir yöne götürebiliyordu. Ben hayatımın en güzel sürprizini hazırlarken en kötü sürpriziyle karşılaştım. Atlattım mı bu durumu emin değilim. Sormaya cesaret edemiyorum da. Daha önce hiç bahsetmedi başka bir çocuktan. Aslında genelde pek sohbet etmiyoruz. O bebeğimizle ilgilenirken ben işlerimle ilgileniyorum.
Lowell, Louis ile zaman geçirmekten çok mutlu. Giderek daha da alışıyor ona. Louis'ye alışmak zor değil, bunu çok iyi biliyorum. Dış görünüş olarak da Louis'ye daha fazla benzemeye başladı. Benden aldığı tek şey biraz daha açık tenli olması. Ona baktıkça Louis'yi görüyor gibiyim. Annem ne kadar kızgın olursam olayım hamilelik sürecinde Louis'ye duyduğum sevginin ağır bastığını ve sürekli onu düşündüğüm için bebeğimin benden daha çok Louis'ye benzediğini söylüyor. Kulağa saçma geliyor bence.
İlk zamanlar Louis'ye bu kadar benzemesinden hoşnut değildim aslında. Şimdiyse evde olduğum zaman, Louis'yi göremediğim zaman ona çok benzeyen bebeğimi görmek güzel hissettiriyor. Hala onu seviyor olmak aptal gibi hissetmeme neden oluyor. Bunu itiraf etmek benim için çok zor. Onu her gördüğümde içim titriyor. Kalbim bağımsızlığını ilan etmek istiyor. Yılların acısını çıkarmak ister gibi sıkıca sarılmak istiyorum.
Lowell ise Louis'yi o kadar çok seviyor ki, gördüğü anda direkt sarılıp birkaç dakika öyle kalıyor. Oğlum da tıpkı benim gibi Louis'ye hayran.
Yarın son bölüm geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary | Larry
FanfictionGittiğim oyun salonunda tuvalette biriyle yan yana duruyorduk ve o sürekli kıvranıp durduğu için çişini üstüme sıçrattı.