-Okej.- odparła Jenna gdy skończyłyśmy oglądać. -Która wyprowadza psa?-
-Ja byłam wczoraj.- powiedziała w swojej obronie Aven.
-Layla.- Jenna spojrzała na mnie.
-Wezmę sobie tylko bluzę z pokoju.- powiedziałam wstając z kanapy.
Wzięłam ze swojego pokoju szarą bluzę i ponownie zeszłam na dół. Ubrałam Dino jego czerwone szelki i wyszłam z nim z domu. Na dworze było już ciemno. Jedynym światłem na ulicy były latarnie rozstawione co kilka metrów. Skręciłam ruszając na plaże. Dino ją uwielbiał, a ja uwielbiałam patrzeć jak biegał jak szalony. Gdy tylko wstąpiłam na plaże odpięłam smycz, a Dino zaczął biegać w koło.
Spacerowałam oglądając gwiazdy. Lubiłam je oglądać od zawsze. Gdy ja i Nathaniel byliśmy mali ojciec zabierał nas do każdego planetarium jakie tylko znalazł. Nasza dwójka zawsze się tym fascynowała. Za dziecka oglądaliśmy mnóstwo bajek o kosmosie i oboje znaliśmy każdy gwiazdozbiór na pamięć.
-Hej kolego.- usłyszałam w oddali.
Obróciłam się i widziałam, że Dino rzucił się wesoło na jakiegoś chłopaka. Leżał on na ziemi, a pies stał nad nim merdając swoim ogonem.
-Bardzo cię przepraszam.- powiedziałam podbierając do nich.
-Spokojnie.- odpowiedział chłopak siadając i śmiejąc się. -Jest bardzo uroczy. Jak na imię?-
-Dino.- odpowiedziałam. -Jest bardzo wesoły i lubi poznawać nowe osoby.-
-Zauważyłem.- odparł chłopak głaskając psa.
Przyjrzałam mu się i zauważyłam, że miał blond włosy w bardzo ładnym odcieniu. Jego fryzura była roztrzepana co dodawało mu uroku.
-Jak się nazywasz?- zapytał po chwili.
-Layla.- odpowiedziałam siadając obok niego na piachu.
-Po prostu Layla?- zapytał spoglądając na mnie.
Wtedy zobaczyłam jakie miał śliczne oczy. Były błękitne i przypominały ocean. Było w nich mnóstwo spokoju jak i zaciekawienia. Podobał mi się sposób w jaki na mnie patrzył.
-Layla-Rose Wyatt.- dokończyłam. -A jak ty się nazywasz?-
-JJ Maybank.- odpowiedział.
-To skrót od jakiegoś imienia?- zapytałam zaciekawiona.
-Może pewnego dnia się dowiesz.- odparł z lekkim uśmiechem.
-Wydaje mi się, że gdzieś już cię widziałam.- powiedziałam myśląc.
-Byłaś wczoraj u Heyward'a.-
-Tak.- potwierdziłam. -Byłeś tam ze swoim kolegą, prawda?-
-Tak.- odpowiedział. -Twój chłopak chciał nas zabić wzrokiem.-
-Fuj.- zrobiłam minę pełną obrzydzenia. -To nie mój chłopak, tylko starszy brat.-
-To twój brat?- zapytał, a jego oczy się zaświeciły.
-Właśnie to powiedziałam, głupku.- zaśmiałam się delikatnie. -Patrzył tak bo stwierdził, że razem ze swoim kolegą patrzyłeś na mój tyłek.-
-To nie tak.- zaśmiał się. -Patrzyłem na ciebie bo zauważyłem jesteś śliczna.-
Uśmiechnęłam się szeroko na jego komplement, a w brzuchu poczułam lekki ucisk.
-Kiedy tu przyjechaliście? Nigdy wcześniej cię nie widziałem.- zapytał po chwili ciszy.
-Wczoraj.- odpowiedziałam. -Moja mama pochodzi z Outer Banks więc przyjechaliśmy tu na wakacje.-
CZYTASZ
ROSIE ʲʲ ᵐᵃʸᵇᵃⁿᵏ
Fanfiction| Kiedy dziewczyna wraca do Outer Banks po roku nieobecności nie zdaje sobie sprawy co ją czeka. Od stawienia się twarzą w twarz z chłopakiem, którego zostawiła ze złamanym sercem, aż po tajemnice, które odmienią jej życie. JJ Maybank stawia sobie w...