𝟎𝟎𝟑

1.7K 43 13
                                    

Obudziłam się dość późno bo w południe co nie zdarzało się u mnie często. Zaspana przetarłam oczy po czym usiadłam przeczesując ręką swoje włosy.

-Hej.- powiedział blondyn z uśmiechem na twarzy.

Dopiero wtedy uświadomiłam sobie, że w moim pokoju stał JJ. JJ, który wszedł tam oknem balkonowym. Przeczesałam szybko włosy aby nieco je ułożyć i wygładzili swoją pomiętą koszulkę.

-Przejęłaś się tym, że masz roztrzepane włosy?- zaśmiał się delikatnie podchodząc do mnie.

-Nie.- skłamałam połykając ślinę.

-Wyglądasz uroczo.- powiedział zakładając kosmyk moich włosów za ucho siadając obok mnie na łóżku. -I twoje rumieńce dodają ci tego uroku jeszcze bardziej.-

-Nie możesz wchodzić balkonem.- zmieniłam temat.

-Nie zamknęłaś okna.- pokazał krzyżując ręce na piersi. -To twoja wina. Ktoś mógłby się włamać.-

-Moja?- również skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej.

-Tak.- uśmiechnął się przybliżając się lekko do mnie.

-Otworzenie okna żeby pokój się przewietrzył jest pretekstem żeby wkradać się do mojego pokoju?- zapytałam próbując się nie uśmiechać.

-Tak to odbieram.- przybliżył się jeszcze odrobinę.

-W takim razie kupie wiatrak.- zmrużyłam oczy z uśmiechem.

-Cieszysz się, że tu jestem.- powiedział dumnie z uśmiechem.

-Szczególnie kiedy zastaniwam się, w którym momencie ktoś postanowi tu wejść.- tym razem to ja się ruszyłam.

-Adrenalina jest wspaniała.- uśmiechnął się jeszcze szerzej wyglądając przecudownie.

-Jednak kupie wiatrak.- wzruszyłam ramionami wstając z łóżka.

-Tak łatwo się mnie nie pozbędziesz.- odparł obracając się na pięcie i kroczył w stronę komody.

-Co tu robisz?- zapytałam kiedy ten oparł się o jasny mebel.

-Co robiłaś wczoraj z Rafe'em?- wypalił nagle.

-Dlaczego pytasz?- zapytałam robiąc krok w jego stronę.

-Jestem ciekaw.- udawał niewzruszonego.

-Może jesteś zazdrosny?- próbowałam go podpuścić.

-Nie musisz mi mówić.- wzruszył ramionami udając obojętnego.

-Uczył nurkować mnie i moją siostrę.- odpowiedziałam.

-Masz siostrę?- zapytał. -Skąd ty go w ogóle znasz?-

-Mam bliźniaczkę, Aven.- odpowiedziałam lekko się śmiejąc. -Mój tata nas z nim poznał i co raz bardziej mam wrażenie, że jesteś zazdrosny.-

-Nie jestem.- parsknął.

-Może pocieszy cię to, że na plaży z tobą podobało mi się dużo bardziej.- powiedziałam na co na twarzy chłopaka pojawił się szczery uśmiech. -Odpowiedz na moje pytanie?-

-Jakie?-

-Co tu robisz?- powtórzyłam.

-Obiecałem ci pokazać Outer Banks.- odepchnął się od komody. -Zabieram cię w jedno miejsce.-

-Teraz?-

-Teraz.- potwierdził kiwając głową. -Zbieraj się.-

-Muszę się przebrać.- obróciłam się idąc do szafy.

ROSIE  ʲʲ ᵐᵃʸᵇᵃⁿᵏ  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz