geçmişe sıkışıp kalanlar fakültesi

1.2K 87 71
                                    

tür: gençlik/fantastik/komedi/dram

yeni sterek yolculuğumuza hoş geldiniz.

uzun soluklu bir kurgu yazmak isteyip sürekli kendimi geri çekiyordum çünkü hem bölüm yayımlama sürelerim tutarsızdı hem de devam etmeye yönelik motivasyonum sürekli kaybolup duruyordu. başlayıp bıraktığım o kadar çok taslak var ki kütüphanem kimsesizler mezarlığına döndü. ama yazmayı seviyorum, stiles ve derek'i seviyorum. ikisini bir arada görmeyi seviyorum. sizlerin okumaktan zevk aldığınızı görmek, güzel yorumlarınızı okumak da hoşuma gidiyor. işin aslı, bu hesapta sterek yazmaya başladıktan sonra öyle güzel bağlar kurdum ki, sterek artık bir nevi sizinle konuşma yoluna dönüştü.

bu yüzden bu kitabı taslaklardan çıkarıp üstünde çalışmaya karar verdim. bu kararı ne kadar sürdürebilirim bilmiyorum, size şimdiden final sözü de veremeyeceğim ama uzun soluklu bir kurgu olmasını ve gittiği yere kadar devam ettirebilmeyi istiyorum. geçmişe sıkışıp kalanlar fakültesi, biraz p&hh biraz da only human karışımı bir kurgu. gençlik, ilk aşk, arkadaşlık, acı, şok, bir tutam aksiyon, biraz toxiclik ve bolca drama içerdiğini belirteyim.

ilk kez bir kitabımı okuyorsanız, profilimdeki diğer sterek kurgularıma da göz atmanızı çok isterim.

şimdilik huzurla kalın genç kurtlar,
monnaeii kaçar.

(not: bu kitabı bir yıl boyunca bıkmadan usanmadan sorup duran arkadaş umarım huzura erer bu sefer :))

başlama tarihiniz:

faculty of those stuck in the past | sterek [b×b]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin