Szemedben látom

236 8 0
                                    

"Amint az utolsó katona is kilépett Daenys így szólt. "

- Hogy tetszett, az a kis beszédem?

Daenys hangjából a tegnapi kedvességnek nyoma sem maradt. Aemond jelenléte nem megnyugtatta, hanem mwgint azt a dact, ésutálatot érezte.
Hasonlóképpen, Aemond is visszatért ahhoz a gőgös stílushoz, mint mikor először találkoztak.

- Bámukatos színjáték volt.

- Tudod, ki játszott még nálam isjobban édesanyád. Elfelejtetted említeni neki, hogy semmi szentségtelent nem csináltunk. Egy aranyos teával érkezett hozzám, hogy felajálja barátságát. Azt hiszem selyted, miről 7hbeszélek.

Aemond egy szót sem szólt. Leengedte a kést és hátrébb lépett. Daenys megfordult és az ágyig hátrált. Majd egy kecses mozdulattal leült. Lába>t összezárta, háta mögött megtámasztotta magát kezeivel. Ajkát szóra emelte.

- Vajon mi oka lehetett, ezt feltételezni és vajon neked, mi okod volt idáig követni az egész városon. Ha válszokat akarsz? Kérdezz! - Daenys szokásához híven nyugidt volt, ám a hangja. A hangja most más volt. Olyan sejtelmes és egyszerre vészjósló. Ahogy ajkával firmálta a betűket, bem egyezett meg a kijött azavakkal.

Aemond lassan elé lépett és kése hegyét, Daenys torkának szegezte. Lassan feljebb emelte a a pengét és.ezzel Daenys kénytelen volt megemelni állát.

- Így jól látom az arcod! Mond hercegnő - hangsúlyozta ki a "hercegnő szót " - Cáfolj meg ha rosszul tudom, hogy tegnap minden áron információt kellet kiszedned belőlem. Csak igázan, csupán kíváncsiságból. Meddig mentél volna el érte. Megpróbálsz megölni, vagy szajha módjára viseljeds? - húzta végig ujjait Daenys nyakán.

Daenys már nyúlt, hogy eltűntesse Aemind kezét a válláról, ám a férfi a kést, még jobban torkának szegezte.

- Nevetséges, mennyire egyszerű téged manipulálni. Alicent minden szavát igaznak hiszed, hol közel sincs a valósághoz. Hidd, hogy hidd hogy nem voltam veled őszinte. De nekem is lenne egy kérdésem. Miért nem ölettelek meg még? Hiszen én csupán csak válaszokat akartam, amiket már megkaptam. Nem öltél volna meg, hisz tudod, hogy Daemon bosszút áll, de vajon, nekem mi okom volt l, arra, hogy nem ölettelek meg.

Daenys a döbbent Aemond kezét eltolta és a kést is nyakáról. Majd felállt és az ajtóhoz ment. Kettőt kopogtatott rajta, majd nyílt az ajtó.

- Gondolkozz még rajt, fél óra múlva visszajövök.

A hatalmas ajtó bezárult Daenys mögött. Az ódon kulcs keserves nyikorgással fordult el a zárban.

Aemond eldőlt az ágyon és újra, meg újra lepörgette maga előtt, az estét, édesanyjával való beszélgetést, és az előbbi vitát is.

Daenys lement a tárgyalóba, ahol már várták.

- Hercegnő, Laenor herceg levele. - nyújtotta át Daenysnek az egyik katona.
A nő kecses ujjaival megtörte a pecsétet, és olvasni kezdte a levelet.

𝕂𝕖𝕕𝕧𝕖𝕤 𝕊𝕒́𝕣𝕜𝕪𝕒́𝕟𝕪𝕤𝕫𝕖𝕞 𝕙𝕖𝕣𝕔𝕖𝕘𝕟𝕠̃!

ℕ𝕖𝕞 𝕜𝕖𝕝𝕜 𝕒𝕘𝕘𝕠́𝕕𝕟𝕠𝕕 𝕚𝕥 𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕒 𝕝𝕖𝕘𝕟𝕒𝕘𝕪𝕠𝕓𝕓 𝕣𝕖𝕟𝕕𝕓𝕖𝕟. 𝔸 𝕤𝕖𝕟𝕜𝕚 𝕤𝕖𝕞 𝕙𝕒́𝕓𝕠𝕣𝕠𝕘 𝕖́𝕤 𝕒 𝕟𝕖́𝕡 𝕒𝕝𝕚𝕘 𝕧𝕒́𝕣𝕛𝕒 𝕧𝕚𝕤𝕤𝕫𝕒𝕥𝕖́𝕣𝕖̂𝕤𝕖𝕕. ℕ𝕒𝕘𝕪 𝕠̈𝕣𝕠̈𝕞 𝕖𝕝𝕖𝕝𝕝𝕖𝕥𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕜𝕚𝕜𝕖𝕝𝕥 𝕒 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕒́𝕣𝕜𝕒́𝕟𝕪, 𝕒𝕜𝕚𝕥 𝕧𝕒́𝕣𝕥𝕒́𝕝. 𝔸 𝕙𝕒𝕛𝕠́𝕜𝕒𝕥 𝕗𝕠𝕝𝕪𝕒𝕞𝕒𝕥𝕠𝕤𝕒𝕟 𝕖́𝕡𝕚̄𝕥𝕚𝕜, 𝕛𝕖𝕝𝕖𝕟𝕝𝕖𝕘 𝕤𝕫𝕒́𝕫𝕫 𝕧𝕒𝕟 𝕗𝕖𝕝𝕤𝕫𝕖𝕣𝕖𝕝𝕧𝕖 𝕚𝕟𝕕𝕦𝕝𝕒́𝕤𝕣𝕒 𝕜𝕖́𝕤𝕫𝕖𝕟. ℝ𝕖𝕞𝕖́𝕝𝕖𝕞 𝕟𝕖𝕞 𝕜𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕒𝕛𝕕 𝕓𝕖𝕧𝕖𝕥𝕟𝕚, 𝕕𝕖 𝕙𝕒 𝕚𝕘𝕖𝕟 𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕒 𝕝𝕖𝕘𝕟𝕒𝕘𝕪𝕠𝕓𝕓 𝕣𝕖𝕟𝕕𝕓𝕖𝕟 𝕧𝕖𝕝𝕦̈𝕜.

𝕍𝕚𝕘𝕪𝕒́𝕫𝕫 𝕞𝕒𝕘𝕒𝕕𝕣𝕒 𝕖́𝕤 𝕝𝕖́𝕘𝕪 𝕜𝕖𝕘𝕪𝕖𝕤.
𝔸𝕫 𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤𝕫𝕖𝕥𝕥 𝕙𝕖𝕣𝕔𝕖𝕘.

Laenor soha sem írja rá nevét, se Daenyset, mert úgy bizonyítható. Bár Daenys egyből felismerhető, ő maga nem.
Daenys örült Laeonor levelének. Főleg az új sárkánybébinek. Csupán Daemon és Laenor tudta, hogy Daenysnek nem csupán egy sárkánya van. Ezzep a bébivel együtt Balerion mellett 6 sárkányról van szó. Daenys Valeriont társának tekinti. . A 6 kissárkány egytől egyik Balerion "gyermekei. Immáron Balerion 6 sárkáby büszke apja.
Tekintve, hogy tervei szerint napokon belül visszatér, nem írt választ.

- Most, ha minden igaz, a hajóhad nagyon jól halad. Vakaki, megtudott bármi hasznosat, az éjszaka folyamán. Egy beszédfoszlányt vagy egy beszélgetést, hallott e valaki.

- Hercegnő, a polátában tegnap, Aegon herceg, az egyik szolgálólány, ki mellesleg gyermekei öltöztetője. Elég szentségtelen dolgott...

- Megerőszakolta igaz! A tény az tény, nem kell szépíteni. Hol a lány. - kérdezte Daenys idegesen.

- Sejtettem, hogy bestélni akar vele, így idehoztuk. Az emeleten van egy szobába, a másik folyosn, mint ahová az imént herceget vittük.

Daenys fejével intett, hogy menjen, mutassa meg, hol.
Ismét felmentek, az ódon lépcsőn. Amikor az ajtóhoz értek, Daenys intett az őröknek, hogy menjenek. Szgény lány így is elég ilyedt lehet.

Daenys mosolyogva lépett be a szobába. A lány remegve ült az ágyon. Daenys szótlanul leült mellé.

- Nincs okod aggodalomra. Amíg itt vagy nem eshet bajod.

A lány lassan rá nézett.

- Mi a neved? - kérdezte Daenys a legkedvesebb hangon


- Diana vagyok, ön Daenys hercegnő igaz. A szemei

- Igen én vagyok. Hány éves vagy?

- 17 hercegnő. De kérem, ne kérdezzen tőlem többet, mert nem mondhatok semmit, különben megölnek. - a lány sírni kezdett

- Ha elmondasz mindent, éjjelre itt maradsz holnap reggel pedig átviszlek Hullámtörőre. Ott nem eshet bántódásod. Kérlek fontos lenne. Megígérem, hogy nem esik bántódásod.

- Aegon herceg szobályát takarítottam, amikor hátulró megragadott és az ágyra lökött. Nem tzdtam kiszabadulni és teljesen lefogott. És utána...........-lány nagyon hangosan sírt - És utána a királynő, a kezembe nyomott egy erszény és azt mondta, hogy megöl ha bárkinek beszélek. Meg valami furcsa teát itatott velem.

- Ne aggódj, beszélek a királynővel és a nevedben visszaadom az aranyat, mert gondolom sértő számodra.

A lány Daenysnek nyújtotta az aranyat. Átölelte a Daenyst. A hercegnmő kedvesen megsimogatta a lány fejét.

- Pihenj nyugodtan, de le is tudsz mosakodni, ha szeretnél. Bármi kell szólj bárkinek.

Daenys lassan felállt és kiment. Már indult volna le a lépcsőn, amikor az egyik katona megállította.

- Hercegnő a ruhák!- és átadott egy kuoac ruhát.

Daenys elvette és Aemond szobájához ment. Majd benyitott és ismét becsukódott, a hatalmas ajtó.

Sárkányszem | Sárkányok háza Donde viven las historias. Descúbrelo ahora