Félrement terv

185 5 1
                                    

-Még találkozunk hercegem. - súgta halkan a fülébe.

Daenys kecses léptekkel elindult a titkos ajtó felé.
Aemond úgy fonta izmos karjaiba a távozni készülő Daenyst, hogy a hercegnő ne tudjon elmenni.
Lassan csókokat lehelt a nyakára.

- Hercegem, ne az elején bukjunk le. Ha a királyné itt talál, nem hiszem, hogy nagy örömmel fogadna.

- Szép hercegnő, hosszú még az éj.

Daenys halkan nevetett, majd fejét a herceg nyakába fúrta. Es halkan édes csengő hangon dúdolni kezdett.
Aemond arcara végtelen mosoly ült ki.

- Ha tehetnem, bezarnam ezt az ajtót, es többé ki sem engednélek a karjaim közül.

- Mindent a maga idején. Eljön még a napja, amikor nyugodtan napokig az ágyban lehetünk.

Daenys, bár legkevésbé sem ezt akarta, de felkelt Aemond mellől. Csókot küldött a férfinak, és kilépett a szobából a titkos ajtón át.

Daenys először visszament a titkos házhoz.
Az ottani hírek, bár nem érték váratlanul, de még is sokkolták.

--Viserys király az éjel elhunyt. --

Kémei pontos feljegyezték az esemény után pár órával lezajló tanácskozást.

- Hollóval küldjétek el a fejleményeket atyámnak. Az éj leple alatt két emberrel visszaosonok a kastélyba. Rhaenys hercegnő jelenleg fogoly, így most a legfontosabb, hogy őt kiszabadítsuk.

-Hercegnő - képett elő egy fiatal katona.

Daenys mérges tikintettel nézett rá, amiért megszakította a beszédét.

- Elnézést hogy közbevágok, de Aegon herceg nincs a palotába. Az éjjel egy bordélyházban volt.

Daenysnek felcsillant a szeme.

- Ez esetben, pedig, ketten menjenek el és ha kell a föld alol is kerítsék elő. Minden feltűnés nélkül. Menjetek!

Daenys felment a szobályába, és álruhába bújt. Nem teljesen így tervezte, de Rhaenys hercegnőt fogva tartják.

A palotában hatalmas volt a felfordulás. A két katonát Daenys elküldte Meleyst figyelni, amíg meg nem érkeznek a hercegnővel.

Rhaenys lakosztályát két őr őrizte. Ám volt ott még három ember. Díszes ruhában, egy nő és két férfi. A két katona a személyi őrség részei, a ruhájuk alapján. A nő pedig, a királyné társalkodónője. Alicent van itt.

"Akkor várok, és mihelyt a királyné elmegy , leszúrom az öröket, félrehúzom a testüket. Kihozom a hercegnőt, de nem mehetünk a palotán át. Túl feltúnőek vagyunk. Kénytelen leszek a városon kivűlről. Ha nem veszik észre addig a hercegnő eltűntét, akkor simán elrepülünk Meleysen. "

Daenys így is tett.
Az őrökkel könnyen elbánt, és a kulccsal egyszerűen be is jutott.

- Hercegnő, kövess kérlek! - és átnyújtott egy köpönyeget.

- Nem megyek el a sárkányom nélkül! - mondta, és meg sem mozdult.

- Most megsértessz! Azt hiszed itt hagynám. Különben hogy jutnánk ki!

Gond nélkül kijutottak a városba, ám a hömpölygő tömeg visszatolta őket egyenesen a palota dísztermébe. Rhaenys elmagyarázta, Alicent tervét, miszerint megkoronáztatja legidősebb fiát. Daenys tudta, hogy ez lesz, csak azt nem, hogy ilyen hamar.
Egy nagy seregnyi katona vágta ketté a termet. Mindenki a bevonuló, Aegont figyelte. A hódító koronályával fogják megkoronázni.

" Hogy volt ehhez mersze, szembemenni a király végrendeletével, és úgy beállítani, mintha ő rendelte volna így halálos ágyán. "

D

aenyst majd szét vetette az ideg, hogy nem járt ő maga utána Aegon honlétének.


- Van egy tervem! - súgta oda Daenys a hercegnőnek. És intett fejével, hogy kövesse.

Az egyik oldalfal rejett zugához mentek. Daenys mint ha a legtermèszetesebb kenne, nekidőlt a falnak. És hirtelen, alig észrevehetően, a fall hátrébb csúszott. A két Targeryen eltűnt, mielőtt bárki kiszúrhatta volna őket.
A fal mögött egy sötét szűk folyosó volt. Semmit nem lehetett látni.

- Hogy jutunk el bárhová is? - aggódott Rhaenys.

- Hónapok óta tanulmányozom a kastély alaprajzát. Nem kell fény ahhoz, hogy menjünk. Kapaszkodj! - fogta meg a hercegnő kezét.

Ez után nem kérdezett többet, csak némán követte.

" Hármat jobbra, ke a lépcsőn és a fáklyatartó nyitja a kaput. "

M

antrázta magában végig Daenys.

Pár percen belül már a sárkányveremben közeledtek Meleys felé. Az őrök nem voltak a közelben, ez bajt selytetett ezért Daenys előtte leakasztott egy íjat a közeli falról.

- Mire készülsz? - lepödött meg Rhaenys.

- Ha megtámadnának és ajándékot küldök a trónbitorlónak.

Mind a ketten felszálltak a hatalmas bestiára. A kapuk zárva voltak. Így Rhaenys visszaszámolt, és a következő pillantban Meleys hatalmas robajjal áttörte a díszterem padlóját. Ahogy a füszt alászállt, Daenys pontosan látott mindenkit. Aegon, és felesége, Alicent, Ser Criston, Otto, és. Aemond, aki védelmezően lépett nővére elé.

Meleys feje nagyjából egy méterre volt az árulóktól. És hatalmas üvöltést hallatott. Rhaenys egy szó nélkül megfordult sárkányával, Daenys megfeszítette az íját, és célra tartott. Ujjai lassan elengedték az inat. A nyíl olya könnyen szelte a levegőt, mint a sólyom. És a következő pillanatban az Aegon fején levő korona belefúródott a hatalas boltíves falba.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 14 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Sárkányszem | Sárkányok háza Donde viven las historias. Descúbrelo ahora