"Aemond megfordult, amint meghallotta a hercegnő hangját."
A herceg egy pillanatig elvörösödött.
- Gyönyörű vagy hercegnő - préselte ki Aemond nagy nehezen ajkán a szavakat.
A herceg felettébb zavarban volt és igyekezett nem nagyon bámulni a lányt. Csizmája orrát nézte.
Daenys lassan odalépett a férfi elé. Ujjait kecsesen becsúztatta Aemond tenyerébe. A férfi óvatosan megfogta Daenys hideg, karcsú kezét. Hirtelen Daenyst a kezénél fogva, mintha táncolnának magához pörgett. A hercegnő hátával nekisimult nagybátyjának. Kezével Aemond tarkóját fogta meg. A férfi jobb karjával átfogta Daenys csipőjét. Közelebb hajolt unokahuga nyakához. Daenys érezte nagybátyja lehelletét. Majd horró csókot lehelt a lány nyakára. Egy pillanatig elemelte ajkát, majd újra és újra csókot lehelt rá. Minden csóknál egy kicsit megszívta a lány bőrét.
Aemond megfogta a nyakán lévő gyengéd kezet. És ismét megpörgette, ám ezúttal Daenys egyenesen a szemébe nézett. Csípőjével szorosan neki simult nagybátyjának. Álla alá tette a kezét, és gyengéden feljebb emelte Daenys arcát. Végiig simított a lány ajkán.
Aemond gyengéden ajkát Daenysére tapasztotta és forró érintette. Nem hosszan épp csak annyira, hogy izelítőt adjon a lánynak. A hercegnő kezét nagybátyja izmos mellkasára tapasztotta. A Daenys iggyekezett nem túl forró vérűnek tűnni. A herceg ismételten, most már kicsit hevesebben érintette, ajkát. Harmadszorra hosszabbra húzta a csókot. Most már sokkal intenzívebb volt mint az eddigieknél. Egyik karjával átfogta a lány combját és a levegőbe emelte. Daenys átkulcsolta lábaival Aemond derekát és hevesen beletúrt a Aemond hajába. Aemond ajkaival szétnyitotta a lány ajkait. Nyelviek összeértel. Ahogy ajkaik elváltak egymástól. Majd újra összeértek.
Ám kopogás hallatszott az ajtóból, ami megzavarta őket. Daennys bosszúsan kiszólt:- Ha fontos gyere, de ha nem tűnj olyan messzire, hogy meg ne találjalak! - mondta vészjósló hangon.
Diana lépett be az ajtón. Ám a lány, amint meglátt Daenys Aemond karjaiba sarkon fordult és elfutott.
Aemond azonnal lettette a lányt és már futottak is utána. Diana kirohant az ajtón, le az emeletről, és már az utcán is volt. Daenys csak az ajtóig követte. Ott megállt intett fejével egy magas izmos katonának, aki éppen kártyázott. A katona közel hajolt a hercegnőhöz. Daenys olyan halkan beszélt, hogy Aemond ne hallja. A zömök katona intett pár társának és a lány után eredtek.
Daenys odasétált egy szekrényhez és két köpenyt vett ki. Egyiket felvette másikkal pedig átnyujtotta Aemondnak.
- Ideje indulnunk- és kezét a férfi kezébe csúsztatta.
***
A palota hátsó kapujánál megálltak. Aemond átfogta Daenys derekát és magához húzta. A hercegnő mosolygott. Aemond minden pillanatban lenyűgözte azzal, hogy minden mozdulata erős, de mégis olyan szelíd és gyengéd. Ahogy hozzá ért, minden alkalommal pillangók repdestek a gyomrába. A mult fájdalmai, amit az a bizonyos ember okozott neki, mind feledésbe merült számára ilyenkor. Csak nézte Aemond szémét. Testvérei rengetegszer elmesélték neki a napot, amikor Lucerys félig megvakította. Ahogy a fekete kendőre nézett, ismét felidézte a történetet. Beleborzongott.
- Azt hittem a sárkány sosem fázik.- kérdezte viccelődve Aemond.
Gondolatai Daenys szeme körül járttak. A palotaibszolgáknak hallota sugdolózásukat. Hallott történeteket, ám Daenys kígyószeműként emlegetik. Holott, Aemond pontosan.tudta, hogy unokahuga, cseppet sem kígyószemű. Többször olvasta az ősi Targeryenekről szóló legendákat. Csupán egy dolog érdekelte még. A legenda szerint, nem csak a sárkányokat uralhatja, hanem magát a sárkányok tüzét is képes migidézni.
- Egy kicsit - hazudott- talán bent melegebb van. - mondta incselkedően és bepördült a kapun. Aemondot úgy vonzotta mint a mágnes a valír acélt.
A vár folyosóin osontak végig, neszteken, nehogy észrevegyék őket. Ahogy a csarnok elé értek, hallották, hogy a többiek már bent vannak.Levetették magukról a köpönyegeket és az őrnek adták. A katonák kinyitották előttük az ajtó. Először a hercegnő sétált be, utána Aemond herceg. A teremben néma csend lett.
ESTÁS LEYENDO
Sárkányszem | Sárkányok háza
FantasíaMíly szép a beteljesedett, tiltott szerelem. Még milyen szép egy ilyen tiltott gyümölcs. De a vér az vér . Tartja a legenda, az első tisztavérű Targaryennek még sárkány szeme volt. Ezzel hajtva uralma alá megannyi sárkányt. De ha nem csak neki. H...