„tak můžeme jet?" Zeptal se calin. Ne ty vole, už ať jsme tam.
„jo" odpověděl mu Marin, a on se rozjel. Nechtěl bych to od řídit až do Pardubic.
„kdo tam všechno bude?" Šeptla Vaness směrem ke mně.
„niktendo, yzomandias, my, asi Saul, cashanova bulhar, tvůj brácha a dál fakt nevím" řekl jsem.
„můj brácha? Jooo" řekla s radostí, a já se musel usmát.
„pustíme si písničky?" Zeptal se ze předu kojo, a Marin jak jinak odpověděl že jo, něco tam pustili a my se s Vaness dal bavili, a oni si zpívali a chlastali....
...
Právě jsme dojeli do Pardubic, naštěstí všichni jsme přežili, a žádnej úraz nebyl na to že řídil calin.
Šli jsme do klubu, a rovnou do backu, kde už byl Jakub a Dominik. Bulhar se asi ještě zdržel.
„zdar" pozdravil jsem je, a šel se s nima přivítat.
„nazdar" řekli oba.
„koho to tu máš?" Zeptal se Jakub, a ukázal na Ness, která za mnou byla schovaná, bylo to roztomilý.
„kamarádka" usmál jsem se, a oni hned věděli že to nebude jen kamarádka.
„jooo, dobře" řekl Dominik, a zasmál se.
Šel si vzít Becherovku, a Jakub se k němu přidal.
„tak co? Dobrý?" Zeptal jsem se, bude tu na ni dnes hodně lidí, a já nechci aby z toho měla panickou attaku.
„jo dobrý, ale nevíš kde je brácha?" Zeptala se, a já jen záporně zakyval.
„půjdu se po něm podívat" řekla a chtěla odejít ale já ji chytl za ruku.
„nemam jít s tebou?" Zeptal jsem se, a ona záporně zakyvala, pustil jsem ji ruku, a ona odešla, já si sedl na gauč, a vzal si víno.
Vedle mě si sedl calin, a vzal si jegra.
„jinak všechno nejlepší Bro" řekl mi.
„dikec" odpověděl jsem, a napil se vína.
Najednou se tu všichni objevili, i s dortem, skoro všichni si vytáhli mobil, a David mi ho dal na stůl přede mě.
„všechno nejlepší k narozeninám peťulo" vykřikli všichni, jakože fakt všichni, byl tu i astral, Saul Dominik a Jakub, a ostatní, i Vaness.
„darky ti dáme zejtra, stejnak bys to tu nechal" zasmál se David, a já kývl. Jediná Vaness ke mně přišla, a podala mi menší krabičku, otevřel jsem ji, a byl tam řetízek. Malý Pegas.
Podíval jsem se na ni, a rychle ji obejmul.
„děkuju, ale víš že si nemusela" řekl jsem.
„musela" dala mi pusu na tvář, a já se usmál.
„lidi já si někam skočím" řekl jsem, a odešel z klubu, samozřejmě se mě ostatní ptali kam jdu, ale já jim to neřekl. Jdu do květinářství, pro kytku pro Vaness.
Došel jsem tam, a vybíral kytky, a skončil jsem u slunečnice. Ukázal jsem prodavačce že slunečnice, a ona je vzala, a zabalila. Podala mi je, a já ji je zaplatil. Odešel jsem.
Šel jsem zpět do klubu, kytky jsem schoval, aby je Vaness neviděla, a přemýšlel co jí tam řeknu.
"Vaness jsi úžasná, a já bych chtěl aby jsi byla moje holka" no tak ne, to bych se ztrapnil úplně.
"Ness, miluju tě už od začátku co jsme se po prvé viděli, ten tvůj úsměv, mě okouzil, a tvé modré oči mi řekli vše co jsem nikdy neslyšel. Miluju tě, a chci zůstat jen s tebou, budeš moje holka?" To by možná bylo lepší, ale třeba to ještě po změním...
...
Dneska jsem zpíval jako poslední, a upřímně jsem celej koncert byl hrozně nervózní. Vůbec nevím co mi řekne, co se dnes odehraje.
„rád bych vám chtěl někoho představit" řekl jsem udýchaně do mikrofonu, a otočil se na vaness která zamnou přišla.
„asi ji znáte jezdila s námi celou tour, a já jsem za to rád, že jsem ji mohl mít u sebe, je to hrozně milá holčina stejně jako její bratr astral, má srdce ze zlata, který je vzácný jako ona sama....." Odmlčel jsem se, a podíval se na ni, usmál jsem se, a chytl ji za ruku.
„děláš mě šťastným každým dnem, a já vím že s tebou chci být....a tak se chci zeptat...budeš moje přítelkyně?" Zeptal jsem se nervózně. V jejích očích se leskli slzy, a kurva.
Mlčela, připadal jsem si celkem trapně.
„ráda se stanu tvojí přítelkyni" řekla, a skočila mi do náruče, calin mi donesl ty slunečnice, a já si je převzal.
„něco jsem ti koupil" řekl jsem, a podal ji slunečnice.
Ona se na mě se slzami v očích podívala.
„jsi tak dokonalý" řekla, a já se musel usmát.
„mohla bych něco říct?" Řekla po chvíli, a já ji podal mikrofon, ona se nadechla.
„já ani nevím co říct. Myslela jsem že s Petrem budeme jenom kamarádi, i když jsem ho tajně milovala, ale nevěděla jsem jestli on to cítí stejně, a teď tu oba stojíme, a dokazujeme si city před tisíci lidmi, je to hodně divný říkat někomu své city před tisíci lidmi, ale taky nový začátek. Začátek naší kapitoly, možná krátké možná dlouhé....abych se přesunula, slibuju vám všem co tu jste že se budu snažit dělat Petra šťastného." Dořekla s úsměvem.
„miluju tě Petře, a slibuju že tě budu milovat navždy" přišla ke mně, a já ji dal po prvé pusu na její hebké rty.
Všichni začali pištět, a některý holky začali brečet, nevím jestli to bylo štěstím nebo dojetím a nebo smutnosti toho že neskončím s něma.
Všichni jsme šli do backu, a potom jsme s klukama odešli se fotit s fanoušky.
Stoupli jsme si někam před stage, a začali k nám chodit fanynky, hlavně ke mně říkali mi že jsem si vybral dobře a doufají že nám to vydrží. Taky doufám, nechci ji ztratit.
V zadní kapse mi zabručel mobil, vytáhl jsem ho a viděl že mě Vaness zmínila na Story, podíval jsem se co tam dala, byli tam ty slunečnice. Musel jsem se usmát. Na Story jsem ji odpověděl že jí miluju, a vypl mobil, protože přišla další fanynka....
Ten den se stal mým nejkrásnějším, protože jsem vždy čekal že budu mít dokonalou přítelkyni, kterou jsem měl, a byl jsem za to rád, vlastně jsem rád do teď že jsem ji měl, a nelituji ničeho, i když lituju toho že jsem tě ztratil.
ČTEŠ
dej za mě pozdrav pegasům....~stein27~
RomanceViděl jsem tě brečet v parku, kdybych neměl v krvi drogy tak bych za tebou vůbec nešel. Kdybych tě nepotkal, tak bych si nezpůsobil bolest kterou s sebou teďka nosím, ale je to i má chyba kdybych nebyl kokot, tak by se nic nestalo. Miloval jsem ji...