„dnes má Vaness narozeniny" řekl jsem calinovi, a ten se na mě podíval.
„dnes je 20 viď? Máš pro ni nějakej dárek?" Zeptal se, a já jen záporně zakyval.
„dneska mám v plánu jít do auparku, koupit ji tam nějakej dárek, ale nevím co by chtěla" řekl jsem, a přemýšlel co by tak mohla chtít.
„kup ji třeba kytku, nebo nějaký řetízek určitě bude ráda" řekl, a já se na něj překvapeně podíval.
„od kdy ty víš co kupovat holkám?" Zeptal jsem se, a on jen protočil očima.
„petře já jsem holku měl taky, sice ne teď, ale furt si pamatuju co mají rády" řekl, a já kývl.
„mám ji připravit oslavu?" Zeptal jsem se, protože já fakt nevím, nikdy jsem holce nedělal oslavu nebo ji i kupoval dárek k narozeninám.
„oslavu nech na nás, ty ji běž ale koupit ten dárek jsou dvě hodiny odpoledne, než něco najdeš tak bude taky pozdě" řekl mi calin, a já jen kývl. Šel jsem se do pokoje obléct.
Vzal jsem si černý džíny a černý triko.
Vzal jsem si peněženku, mobil, a klíče kdyby náhodou. Nazul jsem si vansky, a šel do auparku.
Když jsem tam došel, tak jsem šel do Pandory, a koukal se na řetízek.
Chodil jsem tam asi hodinu, než jsem narazil na řetízek který by se jí líbit mohl, byl to motýlek, ona sama mi říkala že má motýli ráda, stejně jako já Pegase, ale to je něco jinýho zase.
Krabičku s řetízkem jsem vzal a šel sní k pokladně, kde byla mladá prodavačka, a házela po mně okem..
„pre priateľku?" Zeptala se mile, a já jen záporně zakyval.
„nene, pro kamarádku" nějak jsem to dal rozebírat nechtěl.
„bude to 80 euro" usmála se, a já kývl. Podal jsem ji peníze, a šel do Victoria secret pro voňavku, sice až zjistí kolik to stálo tak mě zabije, ale proč to pro ni neudělat? Aspoň ji tím udělám radost.
Vešel jsem do Victoria secret a šel se koukat po voňavkach, nějak mi tam voňavky moc nevoněli, ale jedná voněla přesně jako ona, jako slunečnice a růže.
Vzal jsem ji, a šel sní na pokladnu.
„bude to 100 euro, budete k tomu chcieť tašku?" Zeptala se postarší paní, a já jen kývl.
Dala mi to do tašky, a já ji podal peníze.
„nashle" řekl jsem, a šel koupit růže.
Došel jsem do květinářství, a šel za prodavačkou.
„mohl bych poprosit 30 růží?" Zeptal jsem se, a ona mi s úsměvem kývla.
Odešla někam pryč.
A já si vyndal znovu peněženku.
Když přišla, tak mi předala růže, a já ji to zaplatil, zas tak drahý nebylo nějak 50 euro.
Napsal jsem calinovi ať ji ještě koupi dort protože znám Calina.
„nejsem blbej xd" byla jeho odpověď, a já se jen zasmál.
ČTEŠ
dej za mě pozdrav pegasům....~stein27~
RomansaViděl jsem tě brečet v parku, kdybych neměl v krvi drogy tak bych za tebou vůbec nešel. Kdybych tě nepotkal, tak bych si nezpůsobil bolest kterou s sebou teďka nosím, ale je to i má chyba kdybych nebyl kokot, tak by se nic nestalo. Miloval jsem ji...