Ráno jsem se vzbudil, Vaness ještě spala, byla v tý peřině tak zachumlaná, až to bylo roztomilý.
Vzal jsem mobil, a vyfotil si jí.
Vylezl jsem z postele, a šel se převléct, přece jen je deset ráno, pravděpodobně v jedenáct pojedeme do Pardubic, kde je další koncert. Furt je ale pěkně na hovno že jsme v Pardubicích nehráli včera měli by jsme to blíž, ale tak nic no.
Převlékl jsem se do černých džín, a bílýho trika. Na židli jsem dal mikinu, kdyby si ji náhodou chtěla Vaness vzít.
Ze včerejšího večera si nic nepamatuju, od toho brka, mám totální okno, takže jestli jsem udělal nějakou píčovinu, tak se ti Davide omlouvám.
Lehl jsem si k Vaness do postele, a vzal jsem si mobil. Měl jsem pár zmínění z koncertů, tak jsem se rozhodl se na to podívat.
Některý holky žárlili na Vaness. Že se motá vedle Jakuba, a potom vedle mě, kdyby ale jen věděli. Některý storky který byli pěkný jsem si dal na Story, ne že by byli špatný vzhledově to ne, ale to co k tomu některý holky psali, no prostě jsem nechtěl zveřejňovat něco co mi nebylo příjemný.
„dobré ráno" řekla Vaness, ale jelikož jsem to nečekal tak jsem trošku cukl, a ona se zasmála.
„promiň, nechtěla jsem tě vylekat" řekla.
„v pohodě, a jinak dobré ráno, jak se spalo?" Zeptal jsem se, a ona se zvedla.
„mega dobře, měla jsem fakt krásný sen, jak ležím v poli slunečnic a koukám se na hvězdy" usmála se. To byl fakt hezkej sen.
„to byl fakt krásnej sen" uznal jsem, a představil si jak tam ležím sní a koukáme na hvězdy, a teď mi došlo že v Pardubicích je. Když jsme tam s calinem byli kvůli nějaké písničce s nikem, tak jsem se šel projít, a narazil na něj.
Najednou mi ale pipl mobil, a já se podíval kdo píše.
Šéfko: pojďte dolů musím vám něco říct
Calinka: stalo se něco?
Šéfko: trošku joDál jsem vypl mobil, podíval se na Vaness.
„musíme jít dolů, tak se převlékni se" usmál jsem se. Zajímalo by mě co se zase stalo, tentokrát za to asi my s calinem nemůžeme.
Vaness se rychle převlékla a šli jsme dolů.
Dole byl jen calin, dkopp a marek.
Sedli jsme si k nim, a čekali na ostatní. Všichni byli celkem nervózní a já taky, přece jen nikdo z nás neví co se stalo.když dolů všichni přišli, tak se David nadechl, a vydechl.
„koncert z Pardubic se přesouvá na dobu neurčitou, prý jim tam prasklo vodovodní potrubí, takže dnes jedeme do Brna, a zítra asi do Českých Budějovic" vysvětlil nám David.
„no to je super, tak já to jdu oznámit fanouškům, a peníze za lístky se budou vracet?" Zeptal se calin.
„asi budou, teda těm kteří budou chtít, koncert tam bude jenže se neví kdy, a potom by se možná ještě dali lístky těm kteří by si ho znovu chtěli koupit" vysvětlil mu David, a calin kývl.
„tak se najezte a pojedeme" řekl David a všichni kyvli.
Najedli jsme se, a nasedli do auta. My s Vaness jsme seděli vzadu, a povídali si, chci se jí strašně moc zeptat na to proč má takový odpor k cigarům a drogám.
ČTEŠ
dej za mě pozdrav pegasům....~stein27~
RomantizmViděl jsem tě brečet v parku, kdybych neměl v krvi drogy tak bych za tebou vůbec nešel. Kdybych tě nepotkal, tak bych si nezpůsobil bolest kterou s sebou teďka nosím, ale je to i má chyba kdybych nebyl kokot, tak by se nic nestalo. Miloval jsem ji...