1.6

2.1K 113 35
                                    

hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
iyi okumalarrr :)💞

(düzenledim instagram kısmına bir şey ekledim)

Evet uçaktan inmiştim.Artık Paris'teyim.
Anasını satayım burda saat 7.Ekin uyanmazki bu saatte.Kaldım Parisin havaalanında.Belki açar şansımı deniyim.

Ekin Bebişim 😻 aranıyor...

~

-oha Ekin açtın mk

~ya kızım kaç kere diyorum sana orda saat geçmiş olabilir burda 7 daha

-burda da saat 7

~sen nerdesin lan

-Paris'teyim Beni alman için *** havalimanında bekliyorum bebişim

~dur amk geliyorum askm

-Bekliyoruum

Arama sonlandırıldı

Ekin beni aldıktan sonra onun evine gelmiştik.

"Ee ne oldu hangi rüzgar attı seni buraya"

Ben ağlaya ağlaya ona her şeyi anlatırken o da bana sarılıyordu.

"yani o kadar seviyodun ki yanlışlıkla söylediği bi lafa bile bu kadar takıldın"dedi
Evet anlamında başımı salladım aşağı yukarı
"hava almam lazım" dedim ve yüzümü yelleyerek terasa çıktım.

Havuzun ordaki şezlonglara yönelttim adımlarımı.Ekin de arkamdan geliyodu.

Şezlonga oturunca yanında duran şezlong sehpalarının üstündeki sigara paketine çarptı gözüm.Ekin'in içtiğini biliyodum zaten.Pakete ve yanında duran çakmağa uzandım.Paketin içinden bir tane sigara çıkarırken konuştum.

"alıyorum sorun olmaz di mi"
"sorun olmaz ama benim için"dedi ve elimdekileri aldı.Oda yanımdaki şezlongta oturuyordu ikimizde şezlonga yan oturup birbirimize dönmüştük.
"17 yaşından sonra ilk defa emin misin Maya?"
"evet" dedim ve elindekileri aldım.Ben sigaraya erken başlamıştım üstümdeki yükler ve annesizlik işte.17 yaşındada bırakmıştım yanımdakiler sayesinde.Şimdi tekrar..

Sigarayı alıp ağzıma koydum ve yaktım.İçime çekip gözlerimi kapadım ve nefesimi geri verdim.Ardından konuştum

"Kafa dağıtmam gerek içime dökmem gerek"dedim
"dağıtalım o zaman dök içini"dedi Ekin ve beni
kaldırdı.Kalkarken sigara paketini ve çakmağı avuçlamıştım.

Ekinle mutfağa girmiştik ben duvar köşesindeki sandalyeye oturdum ve Ekini izledim.Ekin dolaptan içki şişeleri çıkartıyordu.
Ayağı kalkıp dolaptan küllük aldım ve tekrar masaya oturdum.Sigaramı küllüğe koydum.

Ekin bardaklarıda getirdi ve o da çaprazıma oturdu.

Bitirdiğim sigaramı bastırıp söndürdüm ve yenisi alıp yaktım.
Elimi başıma yaslayıp Ekin e Ardanın bana yazdığı ama benim bakmadığım mesajları okuyordum.

"seni seviyorum yanlışlıkla söyledim ağzımdan kaçtı yazmış sürekli.Ya ben yıkıldım ya.O an benim dünya başıma yıkıldı başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ben Arda'dan beklemezdim hani.Güvenmiştim ona ya.Ekin inanabiliyo musun" dedim alayla gülerken.

Biz biraz daha konuşup içerken Ekin'in beni çektiği fotoğrafı instagrama koydum.

Biz biraz daha konuşup içerken Ekin'in beni çektiği fotoğrafı instagrama koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

fenermagazin.n ve 458.384 kişi daha beğendi

m.belozoglu geçicek geçicek bunlarda geçicek bu kız bu akşam birazcık içecek🥃

yorumlar kapatıldı

11de atçam dedim de atamadım sorry🫂

ZORLUK|Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin