Oy verip yorum yapmayı unutmayınn siz yorum yapıp oy verdikçe benim daha çok yazasım geliyo :>
İyi okumalarr
Güne beni sağır edip kendini öldürtmek isteyen sinek ile başlamıştım.
Sinirle başımı yastıktan kaldırdım ve bağrındım.
"Ya sinek kardeşim yok mu senin evin barkın git benim evimden ya bi sal beni!"
Dedikten sonra yatağın yanındaki komidinde duran telefonumdan saate baktım.
"SAAT DAHA 7.50 ANTREMAN 11'DE BE"
Kapım sertçe açıldı ve Ekin içeri girip kendini benim yatağıma atıp konuşmaya başladı
"Şizofren mi oldun anasını satayım ne bağrınıyon kendi kendine uğraşamam senle şizofren olduysan bak" demişti uykulu uykulu
Yatağın başında aldığım yastığı Ekin'in kafasına geçirdim ve parmağımı ona doğrultarak konuşmaya başladım
"Eğerki sabahın 7.50'sinde kulağının dibinde bi sinek vızıldasaydı anlardın beni.Salak"
"Tamam rahat bırak uyıyım"
"iyi be"
dedim ve telefonumu alarak pijamalarımla salona indim.Kendimi koltuğa atıp televizyondan çghb(çok güzel hareketler"'den rastegele bi bölümü başlatıp izlemeye başladım.
Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama kapı çaldı.Kendi kendime söylendim.
"Hangi Allah'ın kulu bu saatte"kapı deliğinden baktığımda kapatılmıştı.
İçime şüphe düşmüştü."kim o?"
diye seslenince dışarıdan hiç ses gelmedi. İkinci kez tekrar ettiğimde yine gelmedi.Pencerelerimden kapı ve etrafı gözükmüyordu.
Panik olmuştum ve Ekin'e bi kaç kere seslendim fakat duymadı.
Kapıya ısrarla hem vuruluyor hemde zili çalıyordu.
"Lan Ekin uykuna senin" dedim ve etrafa bakındım.
Arkama döndüğümde tezgahın üstündeki ekmek bıçağı dikkatimi çekti.Dün Ekin ile evde olan malzemelerden sandiviç yapıcaktık ama evde tek ekmek oldupu için onu kesip yemiştik uyumadan ve orda bırakmış olmalıydık bıçağı.Orda bıraktığımıza şükür edip koştum ve bıçağı kapıp kapının oraya geldim.
"Evet cezaevi welcome Maya görüşürüz mükemmel hayatım" dedim kendi kendime ve bıçak tuttuğum elim havada kendimden emin bi şekilde kapıyı açtım.
Karşımda gördüklerimle boş boş bakışlar atmaya başladım.
"E şey Maya bıçağı indirsek mi güzelim" demişti Altay.Nerdeyse takımı toplayıp gelmişti.
Bıçağı Altay'a sallayarak sinirli sinirli konuştum.
"Ulan gerizekalı niye cevap vermiyip kapı deliğini kapatıyosun aptal mısın sen"Pelkas konuştu aradan "e şey Maya bırakalım mı bıçağı korkmaya başladık biraz biz" dedi.
Elimdeki bıçağı tezgaha doğru itip sandalyelere oturdum.
"uyandırdık sanırım" dedi İrfan gülerek pijamalarıma ithafen.Göz devirip cevap verdim
Diğerlerinin de anlaması için Türkçe konuşmamaya başlamamıştık.
"Haha İrfan.Hayır uyandırmadınız uyanmıştım zaten sinek yüzünden.Niye geldiniz sabahın 8'inde evime"
e bide kov amk olmadı böyle
iç ses sus
"E kov istersen bide olmadı böyle"
"Serdar abi gözünü seveyim şaklabanlık yapmanın sırası değil niye geldiniz evime söyleyin artık be"
Ardından Serdar Aziz araya girdi
niye bunların isimleri aynı
ben koydum iç ses salak mısın ne bileyim ben
"Ya kızım kahvaltı yapmaya geldik takımı toplayo.Tabi bizimle gelmeyenler var sonra geliceklerzSiz geldiniz hem hep birlikte ilk kahvaltı."
"He gene bana zarar.Ayrıca evimde hiç bir şey yok dün Ekin ile sandiviç yapıcaktık sadece ekmek bulabildik"
"Bunun içim malzeme aldık ya"
dedi Michy elindeki poşetleri gösterirken"içerde televizyon izliyorum karışmam siz getirdiniz.Siz yaparsınız siz toplarsınız.Ha bu arada sizinle gelmeyen birine söyleyin gelirken Deniz'i alsın o da gelicek antremana abime haber veririm abimin geliceğini düşünmüyorum çünkü"
"Eda'yı arıyım mı?"
"Meraklısın bakıyorum konuşmaya ara alsın gelirken" dedim Altay'a. Aralarında çekim olduğu çok barizdi.Eda kabul ediyordu fakat Altay'ı bilmiyorum.
"Ya ben ne alaka Maya aa ben yani"
"Saçmalaya başladın konuşma bana ara hadi"
Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın lütfen
Bi tane daha kesin atarımmm
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUK|Arda Güler
FanfictionBu kitabı okumadan önce şunu bilmenizi isterim ki ilk bölümden yakınlaşıp ikinci bölümden sevgili olan bir kitap arıyorsanız bu kitap size göre değil bunu dikkate alırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar Bu hikaye küfür içerir!! Tek ricam,bu ilk kit...