4.3

1.2K 66 41
                                    

sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurumm

iyi okumalarrr :)💞

Maalesef ki hiçbir şey rüya değildi.

Gözlerimi tekrardan açtığımda her şey aynıydı.
Saate baktığımda 11'e geliyordu.

Niye hiçbir şekilde bize bi şey söylenmiyor?

"Bilmiyoruz"

İçimden söylediğim sandığım şeyi dışımdan söylemiştim sanırım.Eda'da cevap vermişti.

Başımı hafifçe salladıktan sonra Eda'ya soru yönelttim.

"Altay niye gelmedi?"

"Annesi ve babası geldi buraya bu sabah. Onların yanında kalmak zorundaydı."

"Anladım"

Bunaldığımda Arda'yı kolundan dürttüm ve dışarıyı işaret ettim.

Ayaklanıp dışarıya çıktığımızda banklara oturduk.

Başım Arda'nın omzuna düştüğünde kolunu belime doladı ve beni daha çok kendine çekti.

Bu sefer başım boyun girintisine gitmişti.

Kafamı saniyeliğine kaldırıp çenesinden öptüm ve geri yasladım.

Çok geçmeden içeriden çığlık sesi gelince hızla ayaklanıp koşarak içeriye girdik.

"Maya gitti Sıla gitti Maya"

Tılsım kollarıma sarılıp başını göğsüme yaslamıştı.

Anlamsız bakışlarla etrafa bakarken doktor 'başınız sağolsun'diyip tekrardan yoğun bakıma girdi.

Tılsımdan ayrılıp sinirle yoğun bakımın kapısına vurdum.

"BU MU LAN!BU MU!TEK DİYECEĞİNİZ ŞEY BU HALSİYETSİZLER!SABAHTAN BERİ HİÇBİR BOK SÖYLEMEDİNİZ BİZE SİKTİR OLUP GİTTİN ŞİMDİ!"

Ağlayarak söylediğim şeylerden sonra Tılsıma gittim ve kollarımla onu sardım.

Ayaklarımız artık bizi taşıyamayıp kendinş bırakırken Tılsım'ın başını göğsüme yasladım tek elimde.

Yanağımı onun başına yaslayıp ağlarken bir tarafta bizi yerden kaldırmaya çalışan Arda ve Taylan vardı.

Yerden kalktığımızda Nalan ablaya doğru gittim ve anlından öptüm.

"Birlikte toparlıycaz abla"

Şuan belki ne dediğimi bilmiyor olabilirim. Belki ağzımdan çıkan kelimeler sadece bunlar olucak.Belki toparlanamıycam.Şuan yaşadıklarımızı sindiremedim belki,anlayamadım daha.

Belki,belki,belki.

Sadece belkilerle dolu hayat.Netlik yok hiçbir şeyde.

Koşarak dışarı çıktığımda Arda'da arkamdan gelmişti.

Hıçkırarak ağlayıp Arda'nın göğsüne yaslandım.

Ayaklarım yine beni taşıyamazken kendimi Arda'ya bıraktım.

O saçımı okşayıp öperken ağlamam dahada şiddetleniyordu.

Kollarını belime dolayıp bir bebek misali beni kucağına alırken ayaklarımı beline,kollarımı boynuna sarıp kafamı omzuna koydum.

Herkes mezarın üstüne sırayla toprak atıyordu.

Sıra bana geldiğinde elişme küreği alıp iki kürek kum attım tabutun üstüne.

Geriye dönerken elimle ağzımı kapadım ağlamamak için.

Eda'nın yanına geri dönerken başımdaki örtüyü düzelttim ellerimle.

Mezarı kapattıklarında Nalan abla mezarın yanına çöktü kafasını toprağa yasladı.

Elimdeki çiçeği öpüp mezarın üstüne bırakırken aynı zamanda da gözümden bir damla yaş daha düşmüştü.

Kaç kere ağlamıştım dünden beri.

Belki aralıksız.Uyku uyumadım dünden beri.Arda ne kadar uyumamı istesede uyuyamadım.

+90 536*******

Sılayı duydum çok üzüldüm
iyi misin?

Selin bana niye yazmıştı?

Selin kim mi?

Namı değer! Annem

Ne fark eder
Umrunda sanki

Maya
Kızım

Ben senin kızın değilim.
Yasemin ablamın,babamın,ve abimin kızıyım
Sen kim oluyosun pardon?

Pekala
Yakın zamanda buluşmak isterim senle
Konuşuruz belki
Telafi ederim

ne telefisinden bahsediyorsun?
Ne buluşması?
Buluşmıycam seninle falan
kafanda kurma artık
yazma bana bidaha
bi sikimi telafi edemezsin sen

Bu kişiyi engellediniz

Bi de bu mu şimdi?

Ciddem mi Allah'ım?

Arda beni tek bırakmak istemediği için o da ilk kendi evine uğrayıp daha sonra geleceğini söylemişti.

Eve geldiğimde üstümdekileri bir çırpıda değiştirip tekrardan mutfağa indim ve tezgahın en altında kalan çekmeden sigara paketini çıkarttım.

Dolabı açtığımda kapakta duran biralardan da bir tane alıp açarken çıkarttığım sigarayı tezgahın üstündeki çakmakla yaktım.

Salona gidip sigaramı küllüğw koydum ve biramdan içtim.

Neydi benim cezahım cidden?

Selin konusunu babam ve abimle konuşmam gerekliydi.Üçümüzün olduğu grubu yarın bir yerde acilen konuşmamız gerektiğini belirten bir mesaj atmıştım ve ardından bir cafenin konumunu gönderip telefonu yanıma attım.

Bir zaman sonra ikinci biramı bitirmiş,içtiğim 3. sigaranın son nefesini çekip küllükte söndürdükten sonra Arda'da gelmeyince yana yatıp oracıkta sızmıştım.

Ben ölmedim arkaşlar

ZORLUK|Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin