sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
iyi okumalarrr :)💞
"Göremez miyim bi kerede be"
"Taylan bozdurma ağzımı göremezsin Tılsım'ı git işte görücen bir saat sonra zaten az sabır be Taylan"
"Maya bak nolursun"
"Taylan"
"Tamam gidiyorum"
Kapının ardındaki Taylan ile konuşuyordum.
Düğün günleri gelmişti ve tuttukları yerde hazırlanıyorduk şuan.3 katlı bi villa 2. kattan geniş arka bahçeye açılan bi merdiven ve arka bahçede de düğünün yapılacağı alan vardı.
Taylan parayı ağaçtan toplaadı heralde aq.
Heralde
Villa bana para basıldı diye bağrıyo resmen
Arda'm
Ne zaman çıkıcaksınız
Seni görmek istiyorumArda gelin ben değilim görürsün bekle azz
Belki sende olursun güzelim ;)
Arda
Bende seni çok seviyorum
bari balkona çık arka bahçedeyim
göreyimArda Taylan boşluk arıyo Tılsım'ı görmek için olmazz
Elif mi o gelen be
(görüldü)Arda'nın yazdığı şey ile koşarak balkonun kilidini açıp balkona çıkmış ve giydiğim elbiseyi tutarak merdivenlerden aşağı koşmaya başlamıştım.
İndiğimde Arda gülerek bana bakıyordu.
"sakın şaka yaptım deme ya"
"Şaka yaptım"dedi yüzündeki muzip sırıtışla
"Arda ya of ayakkabımı giymeden geldim ben buraya he"
dedim ayağımı kaldırıp gösterirken.Arda iki elini çeneme koyup buse kondurdu dudaklarıma ve geri çekildi ardından.
Buse kim?
Anayın şeyi bozma şu anı
Dudaklarımız ayrıldığında baş parmağım ile Arda'nın dudağına bulaşan rujumu sildim.
"Arda rujum siliniyo yapma söz sonra öpücem"
"Valla söz mü"
"söz söz"
Tekrar yukarı çıkmam gerektiği fark ettiğimde bir adım uzaklaşıp konuştum.
"Gelicem bi yarım saat 45 dakikaya bekle beni masada"
"Tamamdırr"
iki parmağımı dudağıma götürüp öptüm ve ardından Arda'nın dudağına götürdüm.
El sallayıp tekrar merdivenlerden koşarak yukarı çıktım ve odaya girdiğimde balkon kapısını kilitleyip perdeyi çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUK|Arda Güler
FanfictionBu kitabı okumadan önce şunu bilmenizi isterim ki ilk bölümden yakınlaşıp ikinci bölümden sevgili olan bir kitap arıyorsanız bu kitap size göre değil bunu dikkate alırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar Bu hikaye küfür içerir!! Tek ricam,bu ilk kit...