sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
iyi okumalarrr :)💞Antremana ısınırken çember oluşturmuş ortadaki kişinin topu bizden almasını engelliyorduk.
Ortada İsmail vardı.Top bana geldiğinde topa basınç uygulayıp topuğumla vurdum ve havaya kaldırdım ardından çaprazımdaki Valencia'ya attım.
"Lan lan" dedi İsmail ne olduğunu anlayamayarak.Ardından gülerek Valencia'ya doğru gitti.
•
Antreman bitmişti.Çoğu zaman bende onlarla antreman yapardım.Bugün o günlerden biriydi.
Ağır bir antreman olmuştu çünkü önümüzde Galatasaray ile oynıycağımız bi maç vardı.
Antremanın verdiği yorgunlukla nerdeyse hepimiz kendimizi yere atmıştık.
Yüzüstü yatmış kafamı da kolumun üstüne koymuştum.
Yakınımda hissettiğim hareketlilik ile kafamı kaldırdım ve yanıma yatmış olan Arda'ya baktım.
Dirseğimi yere dayayıp çenemi avucuma yasladım.
"Nasılsın"dedim konuşmayı başlatarak.
"İyiyim sen"
"bende iyiyim"Bi şey diyicek gibiydi ama diyemiyordu.
"Arda"
"Hı efendim"
"çıkar baklayı ne dicen"odun
a iç sesim gelmişş hoşgelmişş
"ya nası anladın"Dedi gülerek
"ben anlarım"dedim bende gülerek."E şey akşamki antremandan sonra bi şeyler içmeye ne dersin"dedi
ilk şaşırsamda cevap verdim
"Niye olmasın" dedim gülerek.O da gülmeme gülerek karşılık verdi.Allah'ım gülüşüne ölürüm.
"Güzel giyin formayla gelme"
Bunu diyen Arda'ya garip garip baktım.Suyu mu çıktı formanın ayol?"Maya,lütfen"
"iyi tamam bakarım belki" dedim gülerek
"Mayaa"
"tamam tamam giyerim"
"HALA HADİSENE"
Deniz'in bağırmasıyla ikimizde o tarafa döndük.Denizin arkasından abim gelip Denizin kafasına şakasına vurup elini hafif döndürdü 'ne bağırıyon' anlamında.
Deniz tabi hemen drama queen yere attı kendini.Kimin yeğeni.
Abimde avucunu anlına vurdu 'yok Allah'ım' ifadesiyle
"Benim gitmem lazım Deniz ile gezicez akşamki antremana kadar" dedim kalkarken.
"Tamam görüşürüz sonra"
görüşün görüşün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUK|Arda Güler
FanficBu kitabı okumadan önce şunu bilmenizi isterim ki ilk bölümden yakınlaşıp ikinci bölümden sevgili olan bir kitap arıyorsanız bu kitap size göre değil bunu dikkate alırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar Bu hikaye küfür içerir!! Tek ricam,bu ilk kit...