sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
Bölümün sonunda biraz konuşma yazıcam başta bölümden kısmayım diye yazmadım onun için sonda yazıcam dkdjksdk
iyi okumalarrr :)💞
Arda t.a.
Eda hepimizi arayıp haber vermişti.Şuan neredeyse hepimiz hastane koridorundaydık. Maya'yı yoğun bakıma almışlardı.Biz de yaklaşık 1 saattir koridorda oturuyorduk.Oturmak başka yapabileceğimiz bi şey yoktu zaten.
Kafayı yemek üzereydim otururken.Elimde Maya'nın boynundan çıkarılan kolyesi vardı.Elimde onu tutup ona bakıyordum.
Yoğun bakımdan doktor çıkınca ayaklandım
"Maya Belözoğlu'nun yakınları?"
Emre abinin 'biziz' demesi ile doktorun etrafına dizilmiştik.
"Maya Hanım bildiğiniz üzere yoğun bakımda. Bıçak darbesi sert gelmiş.Sağ böbreği ağır bi şekilde hasar almış ve iç kanama olabilir.Ayrıca çok fazla kan kaybetmiş.Kan şubemizden kısa bi süre önce kan grubuna uygun kan geldi.Ameliyata alıcaz 2 saat içinde riskli bi ameliyat olucak.Ameliyattan sağ çıkarsa sonraki 24 saatte çok önemli.Bu süre içinde ya tekrar aramıza katılıcak yada...aramızdan ayrılıcak" dedi ve tekrardan yoğun bakım odasına girdi.
"NE DEMEK ARAMIZDAN AYRILICAK ?"
Diye bağırdı Eda.Ekin tekrar Eda yı oturttuğunda Eda tekrar göz yaşlarına boğuldu.Ben ise yavaş yavaş geri yürüyüp köşede duvara yaslanıp yere oturmuştum.
"Güçlüdür o dayanır"dedi Emre abi oturduğu yerden.İrfanlar ona kafa sallamıştı.Kimse konuşucak halde değildi.
•
Aradan ne kadar geçti bilmiyorum ama koridorun başından gelen Taylan ve Oğulcan gözüktü.Bunlar Maya ve İrfanlarla kavgalı değil mi niye geliyolar.
"Maya nerde!?"diye sordu Taylan
"Cebime soktum amk"dedi Mert Hakan sessizce
"Ya doğru düzgün cevap versenize"dedi ardından Oğulcan
İrfan abi ayağı kalkıp üstlerine yürüdü
"Ya niye geldiniz siz adamın simiri zıplaymayın yeni mi geldi aklınıza Maya!?"Tılsım sinirli bi şekilde araya girdi.
"Yeter be!Sizin kavganızla mı uğraşıcaz biz be. Maya içerde belki can çekişiyo? Tek odağımız o şuan.Kavgalarınıza ayıracak vakitimiz yok.Oturun oturduğunuz yere Maya'nın ameliyata girmesini bekleyin"dedi parmağını doğrultarak.Sadece köşede çökmüş kafamıda duvara yaslamış onları izliyordum.
Kimsenin konuşmasını çekemezdim şuan tek istediğim Maya'nın uyanması ve iyi olmasıydı.
O iki sapığın ona yaptıklarından sonra...
Düşündükçe daha da sinirlemiyordum.Nasıl bu kadar acımasız olabilirdi hayat ona karşı?
•
Saat 4'e yaklaşırken yoğun bakımdan önce doktorlar ardından da makinelere bağlı olarak sedyede Maya'yı çıkardılar.Sedyeyi hızlıca sürükleyerek öbür uçtaki ameliyat haneye götürdüler.Bizde bulunduğumuz bölgeyi değiştirip ameliyathanenin olduğu o kısma oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUK|Arda Güler
FanfictionBu kitabı okumadan önce şunu bilmenizi isterim ki ilk bölümden yakınlaşıp ikinci bölümden sevgili olan bir kitap arıyorsanız bu kitap size göre değil bunu dikkate alırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar Bu hikaye küfür içerir!! Tek ricam,bu ilk kit...