3.1

1.7K 93 39
                                    

sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
iyi okumalarrr :)💞

"sigara kokuyosun"

O an sessiz kalmıştım içimden konuşmak gelmemişti.

"Mutfağa geçiyorum ben" dedim sadece ve ayrıldım.

"Benim yüzümden mi"dedi bileğimi kavrayarak gitmemi engellerken.Gözlerindeki pişmanlık her halükarda okunuyordu.

Hayır diyemezdim.Yalan söylemeyi ve yalan söylenmesinden de genellikle hoşlanmazdım zaten.Hayır senin yüzünden değil böyle düşünme gibi bir cevap vermek yalan olurdu anca kendimi ve belki onu kandırırdım.

Ama doğruyu söylemek de gelmiyordu içimden.Senin yüzünden oldu veya evet gibi bir cevap vermek yeni düzelmiş aramızın belkide dahada açılmasına sebep olabilirdi.Bunu istemiyordum.

Yüzüme sahte ama gerçekçi görünen bi gülümseme yerleştirerek konuştum.

"Mutfağı temizlediler mi bakmam lazım. En son Mert ısıtıcıyı patlattı" dedim sonunda biraz kıkırdayarak.Bir şey söylemesine izin vermeden tekrar konuştum.

"Bahçeye yada mutfağa geçebilirsin sende.Bahçede İrfan Ozanlar falan var.Orayı hazırlıyolar.Nasıl istersen takıl kafana göre"

Bu hallerimden nefret ediyorum.Sahte.

İç sesim nerde benim ya?

Arkamı dönüp gidicekken tekrar kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda Tılsım'ı gördüm.Onunla sarıldık ayrıldıktan sonra beni baştan aşağı süzdü.

"Reis yakıyo nike terliklerin"dedi
"E tabi"

3. bölümde de nike terlik kısmı vardı ona ithafen skjhskdjekd çok seviyorum o terlikleri sorgulamayın

"Geç takıl kafan göre"
"Deniz kankim nerde"
"en son bahçedeydi"
"iyi bari oraya gideyim bende"

Birlikte yürüdüğümüzde beni dürdüp Altay ile Eda'yı gösterdi gülerek.

"Oldu olcak onlar gibi"dedim bende gülmesine karşılık vererek.

Ben kapıyı açtığım sırada da arda mutfağa geçmişti.

Ben tekrar mutafağa Tılsım ise bahçeye geçmişti.

"Ya-koyarım-böyle-yumurtaya"
dedi Michy elindeki yumurta kabukları teker teker çöpe atıp aralıklı konuşarak.

"Maya gel şuraya yap iki menemen yiyelim amk" dedi tekrar elindeki tavadaki kabuklu yumurtaları çöpe atarken.

Onun bu haline kahkaha attım

"Aldığınız yumurtaların çoğu boşa gittii!"
dedim gülmemi durduramayarak.Gülmekten yere oturmuştum.

Ben niye bu kadar gülüyorum?

İç sesim öldü ya normalde cevap verirdi bana

"Maya kalk şurdan yap bize menemen"
Dedi Michy koltuk altlarımdan tutup beni kaldırırken.

"tamam yapıcam"
dedim doğru düzgün ayağa kalktığımda.

Her şeyi hazırladığımızda havuzun kenarında şezlonglarda kıvrılmış olan Ekin'i uyandırdım.
Faydasız yukardan uyandırdım aşağı geldi önüne kahvaltı oh paşam.

Kahvaltımızı ettikten sonra içerisini toplayıp hep birlikte evden çıktık ve tesise gitmeye başladık

Geç geldi üzgünüm hastayım biraz

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayııın

ZORLUK|Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin