Oy verip yorum yapmayı unutmayınn siz yorum yapıp oy verdikçe benim daha çok yazasım geliyo :>
İyi okumalarr
Bide başlamadan önce bu bölüme
'ilk adım' ismini vermek istedim ksdjekjd
•
•"Evet Maya"dedim kendi kendime yatağımda otururken.
(bu arada iç ses eklemeye karar verdim bi önceki bölümde de vardıı)
Telefonu elime aldım ve instagramdan mı whatsapp'tan mı yazsam diye düşündüm.
Salak mısın sen amk mesaj mesajdır
-iç sess
Whatshapp'ı açıp Arda'yı arattım ve mesajımı yazdım.Birkaç dakika sonra cevap yazdı.
•Niye gelmedin kahvaltıya
herkes burda neredeyseArda
Rahatrız olursun belki dedim
Barıştık mı onu bile bilmiyorum
Onun için
Rahatsız etmek istemedim yani istemezsin diyeDaha hazırlayamadılar kahvaltıyı gelebilirsen gelmeni isterim
ciddenn?
ciddenn
Gelirim o zaman
Bekliyorum o zaman
📍KONUM•
Yazdıktan sonra sohbetten çıktım.Telefonumu yana bırakıp ellerimle yüzümü kapattım ve kendimi geri doğru bıraktım.Yarı yatakta yatıyordum.Ayaklarım salınıktı dizlerimden itibaren.
"Anskm"dedim mutlu bi şekilde.Mutlu bi şekilde nasıl küfür edilir demeyin.Mutluluktan her şey oluyor.
Aniden kalktım ve bunu yapmamı sağlayan İrfan'a ve Ozi'ye gitmek için merdivenlerden koşturmaya başladım.
"Salak düşüceksin yavaş"
Kimin dediğini bilmiyorum anlayamadım o hızla.
Bahçe kapısından geçerken tökezledim.
"Düşüceksin kızım yavaş"dedi Ozan
"Hala ya bi şey yaptın ya bi şey yaptın"
"Sen ne ara geldin"
"Sen yukarı koştururken geldim"
"hee.Neysee İrfo Ozii ben ilk defa sizi dinledim sanıırımm.Gittim Arda'ya yazdım."
"HE"dedi Deniz
"Ne yaptın ne yaptın"dedi İrfan
"Arda'ya yazd-"
"Yok ben anlayamıyorum Altay bağırdığı için kulaklarımda soeunoluştu heralde.Ne yaptım dedin"dedi OzanYa bunlar demedi mi daha kendine kabul ettiremiyosun gibi bi şey.
Yaz dediklerini hatırlamıyorum
Hay ananı
"E- şe- ı- Ardaya yazdım.Siz kendin kabul edemiyosun dediniz bende Arda'ya yazdım"
İrfan avucunu suratına vurdu
"yeter be.Ne yazdın Halaa"
"Kahvaltıya çağırdım"
"Öyle desene amk başka bi şey yazdın sandık" dedi Ozan.
"Aa yazsam ne olucak"
"Şimdi bi kriterlere bakalım.Emre abi Ardayı kramponla sahada kovalar.Şahsen ben Arda seni üzerse kafadına krampon geçiririm.Merto'ya sor iyi biliyo o.Ozan ise tehtidler yağdırır.Diğerlerini düşün bide."
Dedi omuzlarımdan tutarak."Ay manyadınız iyice siz.Ne olucak"
"Korumaya çalışıyoruz seni"Dedi Ozan
"Bende kendimi koruyabilirim"
"Onun için mi Arda'nın yanlışlıkla dediği bir şeyden dolayı Paris'e gittin Maya?"dedi tekrar Ozan.
Sessiz kalmıştım haklılardı çünkü.
"Tamam ya"dedim yakınarak.Daha sonra içeri girip boş bi sandalyeye oturup mutfaktakilerle sohbet etmeye başladım.
•
Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın lütfen.
Bu bölümü bi kaç gündür yazmaya çalışıyorum buga girdim sanırım takıldım bi yerde devam ettiremiyodum.
Her neyse sizi seviyorumm yorum yapıp oy vermeyi unutmayıınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUK|Arda Güler
FanficBu kitabı okumadan önce şunu bilmenizi isterim ki ilk bölümden yakınlaşıp ikinci bölümden sevgili olan bir kitap arıyorsanız bu kitap size göre değil bunu dikkate alırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar Bu hikaye küfür içerir!! Tek ricam,bu ilk kit...