2.6

2K 101 28
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.

İyi okumalar dilerim...:)


"babaamm" diyerek babama sarıldım bize kapıyı açtığında.

Babam bizim eskiden(küçükken yani)yaşadığımız çift katlı bir evde oturuyordu kendi başına.

Babam saçımı okşayıp öptü.
"Özlettin kendini"
"ya baba o kadar mı belli oldu yokluğum"
"E tabi Bir Maya Belözoğlu"dedi ve benim devam ettirmemi bekledi.Hep bunu söylerim ezberinde kalıyo herkesin.
"Kolay yetişmiyor"dedim hemen ve gülüştük

"gerizekalı çekil şurdan amcama sarılıcam"dedi  Ekin ve babama sarıldı

"ya amcam özlemişim seniii"
"ya sen buraları hatırlar mıydın"
"aşk olsun yaa"
"ya bende seni özledim gel buraya"dedi babam ve sarıldılar.

"E kapı önünde durmayalım artık gelin içeri"Babam bizi içeri davet ettiğinde geçtik.Birkaç saat babamlarda takıldıktan sonra kalktık Ekin ile.

"Görüşürüüzz" dedim ve el sallayarak arabaya bindim.Babam bizi bahçe kapısına kadar geçirmişti.

Arabayı çalıştırdıktan sonra kornayı öttürdüm ve gaza basıp sokaktan çıktım.

"Şş nereye gidiyon be evin yolununu unuttun. 1 ay dalga geçerim öyleyse bu arada" dedi Ekin gülerek.

"Haha Ekin.Evinim yolunu biliyorum heralde. Abimlerin evine gidiyorum.Abimi gördüm ama Denizi ve yengemi görmedim.Onları görücem"
dedim.

Söylediklerimin Ekin'e mantıklı gelmiş olmalıydı ki anladığını belirtir bir şekilde kaşlarını kaldırdı.

Telefonumu alıp Ekin'in kucağına attım
"Yaz Deniz'e napıyosun eşşek diye"

Zaten araba kullandığım için Ekin ikiletmeden dediğimi yaptı.

"Odasında yatıyomuş çok alınmış senin ne yaptığını sormuş ne diyim"dedi gülerek
"Ulan Deniz ben miyim senin annen benzeme bu kadar bana.Neyse neyse şey yaz hiç öyle oturuyorum bende sonra çık sohbetten"
Ekin biraz sonra dediğimi yapmış olmalı ki telefonumu arabanın tutacağına koydu.

Abimlerin evin önüne geldiğimizde uygun bi yere arabayı park edip indik.

"Çalıyorum" dedim ve zile bastım.
içerden bağrınma sesleri geliyodu.
"Deniz kapıya bak!"
"Anne sen baksana!"
"Ya sabır.KIZIM KALKSANA NE DURUYOSUN YEMEK YAPIYORUM"
"YATIYORUM BENDE"

"GELMİYİM ELİMDE TERLİKLE ORAYA"
(skdhaksj)

(kapı dışı)
"Deniz sessiz kaldı gör şimdi"dedim Ekin'e

"AAAĞAAA ANNE NAPIYOSUN YA"
"KALK DEDİM SANA YEMEK YAPIYORUM İŞİM VAR"
"ANN-"

Yengem Deniz ikiletince öbür terliğide fırlatmış olmalıki cama çarptı.

Tekrar zile basıp kapıya vurdum

"Baktım anne tamam baktım" Deniz'in sözü bitince kapıyı açtı.

"Ya bu kadar mı üşengeçsin benzeme bana bu kadar Allah aşkına"

"HALA!"dedi ve boynuma atladı.Bende karşılık verdim sarılmasına

Aynı boyda sayılırdık zaten.Deniz yaşıtlarına göre uzun boylu bi kızdı.Ehh bende biraz kısaydım açıkçası.

"niye haber vermedin gelirken"
"Sürpriz olsun istedim.Hem sabahın körüydü buraya geldiğimizde.Uyuyodun büyük ihtimalle sen o saatte"

Arkadan yengem geldi.
"Deniz,Ekin hoşgeldiniz kuzularım gelin içeri bu salak almaz"dedi ve denizin kafasına vurdu.

"ağ"
"sus kız"

onların bu hallerine gülerken Ekin ile içeri geçip koltuklara oturduk.

"Halaa"
"heh"
"dışarı çıkıp gezelim mi hem Ekin de gelmiş"
"Halacım biz bugün dinlenicez yoldan geldik hem.Yarın antremana giderken alalım senide burdan,çıkışta çıkarız olur mu."
"heh tamam olur o da"

"Sarma kokusu var"dedim ve aynı anda Ekin ile bakıştık.
Ani bi hareketle koltuktan kalktın üçümüz ve mutfağa koştuk.

"Yengem sarma mı yaptın" dedim mutfağın kapısından
"hee yaptım gelin tadın güzel olmuş mu" tencerenin başına geçtik. Bikaç tane ağzıma attım ve parmaklarımı ortada birleştirip elimi nefis olmuş der şekilde salladım.

(🤌🏻 şu işte anlatamadım tam sanırım sjdjsk)

"Maya,Maya sakin ye az boğulcaksın uğraşamam"
dedi Ekin.
"uğraşma be salağa bak"
"Maya koyarım size bi kaba giderken"
"Yediğimiz tencereyi koy sen komple yenge. Bitti zaten yarısı,yarısını yerim evde ben.İki tencere yapmışsın zaten o da kalsın size Deniz çok seviyo"

"e tamam o zaman"dedi yengem.
Son bikaç tane daha sarma alıp ağzıma attım ve çıktım mutfaktan.Ellerimizi yıkadıktan sonra tekrar salona oturduk.

"Ay çok güzel olmuştu sarma"
"Tencereyi bitirdin"dedi Ekin yakınarak
"Sus konuşma"
Deniz bu halimizi gülerek izliyordu.

Biraz orda da oturduktan sonra kalktık ve evin yolunu tuttuk.

Sarma sevgimi kimse sorgulamasın skhdhskhdsk

ZORLUK|Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin