sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
iyi okumalarrr :)💞
(düzenlendi)
"Maya telefonunu açar mısın uykumu sikti de"
"Off" Bu sabah bırakın bari ya.Dün gece zaten deli gibi eğlendik.Bırakın uyuyalım be kardeşim özelimiz var bizimde.
Bir tur dönerek komidine yaklaştım ve telefonu kim aradığına bakmadan açıp sırt üstü uzandım ve tekrar gözlerimi kapadım.
"Hı"
-
"NE!"Tılsım'ın dediği ile yatakta bir anda doğruldum ve bağırdım.
-
"Tılsım tamam geliyoruz konum at hemen sakin ol"dedikten sonra telefonu fırlatmış ve aniden yataktan kalkmış dolaba yönelmiştim üşüdüğüm için altımı değiştirmeyip sadece sweat giyicektim.Üstümdeki tişörtü çıkarıp bi kenara atmışım şuan tuvalette değiştiricek kadar vakit yoktu.
"Maya noluyo"
"Maya"
Arda beni omuzlarımdan tutup hafif sarstı.
"Arda giyin yolda anlatıcam söz"dedim hızlı hızlı konuşarak.
Az önce elime rastgele gelen Arda'nın lacivert sweatini üstüme geçirdim ve fırlattığım telefonumu alıp aşağı inmeye başladım hızlıca.
Arda da hemen arkamdan gelmişti.
"Ya siktir ya"
Dün akşam topuklularla gelmiştim.Şuanda da giydiğim çorapla topuklunun olcağını sanmıyorum.
Arda arkadan gelip beyaz conversleri uzattığında 'kimin bunlar' diyemeden hemen konuşmuştu
"Ablamın"
Ablasının burda ayakkabı bıraktığına ve aynı zamanda benden bir numara büyük giydiğine şükrederek hızlıca giymeye başladım.
Dışarı çıktığımda hızlı adımlarla arabaya yürüdüm.
Yeni açtığım kapıyı Arda ittirerek geri kapattı.
"Maya ne oluyor?Sabah sabah hiçbir şey anlatmıyorsun Tılsım ne dedi?Saat daha 7"
"Arda yol-"
"Maya şimdi anlat yoksa yola çıkmam"
"Arda Sıla..İstanbul'a girdiğinde kaza geçirmiş arabayla,durumu kötüymüş-"
"Şş tamam"dedi ve gözümden akan bir damla yaşı başbarmağı ile sildi ardından çenemden öperek az da olsa sakinleştirdi.
O şoför koltuğuna bende yanına geçtiğimde arabayı çalıştırdı.Konumu arabaya girip yola çıktık.
•
Trafikte takılı kalmıştık kolumu cama yaslamış yüzümü tutuyordum strestende bacaklarım titriyordu sürekli.
Arda en sonunda elini bacağıma koyup durdurtmuştu.Bu harekiti ile ona bakmıştım.
"Bebeğim sakin ol Sıla'ya hiçbir şey olmıycak.Açılır birazdan trafik"
Gülümseyip Arda'nın elini tuttum.O da tuttuğum eli öpmüştü.
•
Yoğun bakım koridoruna girdiğimiz gibi Tılsım kalkıp bana sarılmıştı.
Hıçkıra hıçkıra ağlarken konuştu
"Maya Sıla'nın durumu kötüymüş kiraladığı araba takla atmış"
Kendimi sakin tutmak ve ağlamamak için zor tutuyordum.
"Tamam Tılsım'ım,Sıla iyi olucak güzelim"dedim zorlukta ve Tılsım'ı tek kolum ile sararak Taylan'ın oturduğu koltuğa oturttum.
"Sen şimdi otur sakin kal ağlama daha fazla"
dedim ve baş parmaklarım ile yüzünü ıslatmış olan gözyaşlarını sildim.Ardından devam ettim."Hem bebeğin var senin Tılsım daha dikkatli davranmalısın"dedim tekrardan ve kalkıp anlından öptüm.
Eda'ya kollarımı açtığımda bi elini belimden bi elini omzumdan geçirip bana sarıldı ve başını boynuna gömdü.Sweatın açık bıraktığı boynum ıslanınca ağlasığını anlamıştım.Başını tutup kendimden çektim ve iki yanağınada buse kondurdum.
"Size kim haber verdi peki"
"Nalan abla"dedi Tılsım
"O nerde"
"Burada duvarların üstüne geldiğini söyledi lavaboya gitmiş olabilir"
Başımı hafifçe sallayıp telefonumu ceplerimde aradım.Arabada bıraktığım aklıma gelince Arda'ya yaklaştım
"Telefonum arabada kalmış gelir misin almaya?"
Başını ile bana onay verdi ve kolunu omzuma dolayıp yürümeye başladı.
Aşağı indiğimizde arabanın kapısını açtım ve yan oturup ellerimle yüzümü kapattım.
Ağzımdan bi hıçkırık kaçtığında Arda iki bacağımın arasına girip beni kolları ile sardı.
"Hepsinin karşısında güçlü durmak çok zor Arda"derin bir nefes alıp devam ettim.
"Biliyo musun ben kaybettiğimiz maçlar haricinde ağlamamıştım hiç.Hiç hemde.Şurdaki birkaç ay benim dengemi şaşırttı.Ağlanıcak şeyler yaşıyorum.Daha önce başıma böyle olaylar gelm-"
Arda başımı kaldırıp dudağıma bir öpücük kondurup sözümü böldü.
Yüzümü iki elinin arasına aldığında konuşmaya başladı sessizce
"Güçlü durmak zorunda değilsin bebeğim.Herkes yaşamaz bunları.Yaşamasa bile herkes anlayamaz.Kolay şeyler değil.Ama ben seni anlıyorum güzelim.Benim yanımda istediğin her şeyi yaşayabilirsin.İster ağlar ister gülersin.Gerek birlikte ağlaz gerek birlikte güleriz.Benim yanıma kendini tutmana gerek yok bebeğim"
Arda'nın dediği şeylerle anlımı göğsüne dayadım ardından gözümden bir damla yaş düştü ve sonra daha fazlası.
Ne kadar olduğunu kestiremediğim bir süre sonra ayrıldım ve telefonumu koyduğum yerden alıp arabadan indim.
Arda bi koluyla bana sarılmaya devam ederken içeri girdik ve koltuklara oturduk.Başım Arda'nın omzuma düştükten sonra gözlerimi kapattım.
Tabiki uykuya dalabilceğimi düşünmüyorum ama gözlerimi kapatmak iyi geliyor.
Belki tekrar açtığımda bunların hepsi bir rüya olarak kalır?
11 gün olmuş bölüm atmayalı ülengeçlikten sanırsam skhdaks
Ne bu bendeki hastane merakı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUK|Arda Güler
FanfictionBu kitabı okumadan önce şunu bilmenizi isterim ki ilk bölümden yakınlaşıp ikinci bölümden sevgili olan bir kitap arıyorsanız bu kitap size göre değil bunu dikkate alırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar Bu hikaye küfür içerir!! Tek ricam,bu ilk kit...