4.0

1.4K 82 23
                                    

sevgili okurlarım hayalet okuyuculuk yapmayıp oy verip satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurumm

iyi okumalarrr :)💞

wt onayladı sonunda e postayı mübarek


Gözlerimi açtığımda yanımdaki boşukla Arda'nın yanımda olmadığını anlamıştım.

Yan yattığım pozisyondan sırt üstü pozisyona geçmiştim.Tavanla biraz bakıştıktan sonra baş ucumdaki komidende duran telefonuma uzandım ve saate baktım.1'e geliyordu.Ne uyumuşuz lan.Aşağıdakilere bakmam gerektiğini fark ettiğimde aniden yataktan kalktım ve kapıya yöneldim.

Birkaç adım atıp aniden kalkmanın verdiği etki ile birlikte gözlerim kararmış ve geriye doğru sendelemiştim.Kokusundan anladığım Arda da tam zamanında beni tutmuştu yoksa düşücektim.

"Günaydıınn"dedi neşeli sesi ile birlikte ve sarılıp boynumdan öptü.

"Günayydııın"dedim aynı neşe ile beline sarılırken

"Lavabonu kullandım ama sorun olur mu?"

Sorun yok anlamında başımı salladım.

"Aşağı indin mi hiç"dedim çenemi göğsüne yaslayıp yüzüne bakarken.

"yok inmedim kalkalı çok olmadı zaten"

"tamamm"

Arda kollarını belime doladı ve beni daha çok kendine çekti ve sıkıca sarıldı.Kollarımı boynuna doladım ve parmak ucuna kalkıp başımı boynuna gömdüm.

Bir süre öyle kaldıktan sonra aşağıdan gelen bağırış sesiyle son kez kokumu içine çekti ve boynumu öptü.Ardından fısıldadı

"seni seviyorum"

"bende seni" dedim aynı fısıltıyla

bir kere daha bağırışma sesi gelince ayrıldık.Kim bilir ne zaman sandalyenin üzerine attığım siyah tişörtü alıp crobumu çıkarmadan üzerime geçirdim.

Ardaya inmesini söyleyip banyoya gittim ve kurutmayı çalıştırdım.

Aşağı indiğimde birileri bağrınıyodu.Ne bu ses be kardeşim?Savaş alanı sanki.

Demez olaydım

Merdivenden indiğimde gördüğüm manzara ile şok geçirmiştim.Hayır evimi bu kadar dağıtmış olamazlar.

"Allah cezanızı vermesin hepinizin"dedim yerdeki birkaç bira şişesini toplarken.

"Ya manyak mısın be kadın bırak beni"
dedi Deniz.

Deniz?

Etrafıma bakınmamla abimide görmüştüm.

"Abi bu halde karşılamak istemezdim ama"

Abim elini kaldırarak beni susturmuştu.

"Yengem nerde?"dedim abime

"Arkadaşları ile dışarı çıktı.Bugün sen bakıcan Denize dedi.'9 ay ben taşıdım bütün kahrı ben çektim artı olarak haftanın tüm günleri antremandasın madem ara verildi lige bak Denize'dedi ve süslendi çıktı."

ZORLUK|Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin